"Cygański diabeł" Melisa Bel

Lubicie romanse historyczne, których akcja dzieje się w dziewiętnastym wieku? Jeśli tak, to z pewnością zainteresuje Was książka "Cygański diabeł" Melisy Bel. W dodatku sam tytuł bardzo intryguje, bo brzmi on jednocześnie mrocznie i humorystycznie. Tak więc nie przedłużając, zapraszam na recenzję!


 "Cygański diabeł" Melisa Bel
Życie nie rozpieszcza Sary Stewart. Jest ona zależna od swojego kuzyna, który traktuje ją w brutalny sposób. Dziewczyna nie może się doczekać, aż w końcu się od niego uwolni, jednak niestety nie jest to takie łatwe, bo któregoś dnia mężczyzna oznajmia jej, że chce się z nią ożenić. Mało tego, próbuje on pozbawić ją cnoty, ale na szczęście Sarze udaje się uciec. Jest ona bezsilna i postanawia poprosić o pomoc znudzonego życiem cynicznego zawodowego pięściarza Marcusa Huntera, który nazywany jest Czarnym Diabłem. Sara chce, aby nauczył jej samoobrony. Marcusowi z początku nie podoba się ten pomysł, bo trenuje on tylko mężczyzn, jednak pod wpływem chwili zgadza się trenować też Sarę. Co sprawiło, że postanowił jej pomóc? Co wyniknie z ich znajomości?

 "Cygański diabeł" Melisa Bel
W książce narracja prowadzona jest w trzeciej osobie. Rozdziały są dosyć długie. Ogólnie jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki tej książki i muszę powiedzieć, że jej ono bardzo udane, bo przyjemny styl pisania autorki sprawił, że miło spędziłam czas podczas czytania. Oprócz tego, według mnie fabuła tej książki jest bardzo oryginalna i ciekawa za sprawą bardzo odległych czasów, w których toczy się akcja oraz barwnych bohaterów. Jak dla mnie historia opisana w tej książce jest bardzo przyjemna, jak przystało na romans, jest w niej wątek miłosny, w którym bohaterowie muszą pokonać pewne przeszkody pojawiające się na drodze do ich szczęścia. Ogólnie, za sprawą tych bardzo odległych czasów, podczas czytania czułam się tak, jakbym czytała bajkę, tylko taką dla dorosłych, bo pełno jest w tej książce pikantnych scenek. 

 "Cygański diabeł" Melisa Bel
"Cygański Diabeł" jest bardzo przyjemnym romansem historycznym, który można pochłonąć nawet w jeden dzień. Bardzo miło spędziłam czas podczas czytania tej historii i stwierdziłam, że muszę poznać kolejne książki tej autorki. Tak więc jeśli lubicie ciekawe i oryginalne romanse, za sprawą których zapomnicie o codzienności, to konieczne musicie sięgnąć po tę książkę!

24 komentarze:

  1. Dawno nie czytałam żadnej książki tej autorki. Chętnie sięgnę po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za romans historyczny w urlop chętnie bym się wzięła. Dzięki za propozycję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co 😀 myślę, że Ci się spodoba ten romans 😊

      Usuń
  3. Bardzo lubię romanse historyczne tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gracias por la recomendación. https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimat ciekawy... Może sięgnę po ten romans w kostiumie. PS Kotek jak zwykle uroczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam 😊 Zgadzam się co do kotka 😊

      Usuń
  6. Lubię twórczość Melisy Bel, dlatego chętnie sięgnę po powyższą powieść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, ja z kolei muszę poznać inne książki tej autorki 😊

      Usuń
  7. Lekturę książki pozostawię miłośnikom takich klimatów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że wiele osób wybierze tę książkę do poczytania na urlopie. Ja jednak nie mam jej w planach, bo jestem aktualnie w zupełnie innych rejonach literatury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem 😊 na urlop ta książka jest w sam raz 😊

      Usuń
  9. Έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά
    Η περιγραφή είναι εξαιρετική
    Μπραβο σου!
    Κι εμένα μου αρέσει να διαβάζω βιβλία

    Καλησπέρα απο Ελλάδα

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna chcę sprawdzić twórczość autorki. Dobrze, że to przyjemna historia.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo przypadła do gustu twórczość tej autorki 😊

      Usuń

„Szepty przeszłości” Sandra Nikoniuk

Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam czytać historie, w których przeszłość po latach daje o sobie znać! Dlatego też dzisiaj mam dla Was recenz...