"Tylko dobre wiadomości" Agnieszka Krawczyk

"Tylko wiadomości" Agnieszki Krawczyk to powieść obyczajowa, którą dostałam od siostry w prezencie urodzinowym. Znam już kilka książek tej autorki (dwie inne dostałam na prezent imieninowy) więc wiem, czego mogę się spodziewać po jej książkach, przy których zawsze miło spędzałam czas podczas czytania. Czy również tak samo było z tą książką? Aby się tego dowiedzieć, zapraszam do recenzji.





Akcja książki toczy się w Krakowie, gdzie dwie przyjaciółki, czyli rzucająca z dnia na dzień pracę w telewizji Izabela oraz rozwódka Kamila, która odziedziczyła po swojej teściowej popularne pismo dla pań, rozpoczynają nowe życie. Obie panie podejmują się dużego wyzwania, jakim jest przywrócenie dawnej świętości magazynowi, które odziedziczyła Kamila. Obie przyjaciółki czeka bardzo dużo pracy, a także trudnych decyzji związanymi z prowadzeniem pisma. Wychodzą na jaw bardzo istotne tajemnice. Jakie niespodzianki podczas prowadzenia pisma napotkają przyjaciółki?

W książce występuje narracja trzecioosobowa. Nie brakuje opisów pięknych miejsc w Krakowie, gdzie głównie rozgrywa się akcja. Występują również opisy pięknych miejsc w Wenecji, gdzie rozgrywa się jeden z istotnych wątków. Jest dużo pięknych i malowniczych opisów przyrody oraz ogrodów. Jest to książka kierowana do kobiet, ponieważ występują w niej dwie główne bohaterki, czyli przebojowa i zadziorna Izabela oraz spokojna i ułożona Kamila, więc jest z kim się utożsamiać. W tej książce, tak jak w innych książkach tej autorki nie brakuje romansów i pełnych humoru dialogów, są również wątki przyjaźni oraz miłości. Jeśli chodzi o miłość, to występuje w tej książce dużo miłości do zwierząt, co zaważyło na tym, że podobała mi się ta książka najbardziej z książek tej autorki, które miałam okazje przeczytać. Jest to książka przyjemna, która daje nadzieję, o czym mówi również cytat z tyłu książki: 
"Bo wszystko jest możliwe, tylko trzeba chcieć i odważnie patrzeć w przyszłość."
"Tylko dobre wiadomości" polecam każdemu, kto chce miło spędzić czas podczas czytania i zrelaksować się przy tym. Książkę czyta się szybko, bo napisana jest bardzo przyjemnym językiem, nawet nie wiem, kiedy przeczytałam pierwsze sto stron. Jest to idealna książka podczas opalania, a także na zabicie czasu w czasie deszczowych dni. 




75 komentarzy:

  1. Bardzo lubię powieści Agnieszki i za każdym razem jestem z jej książek zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę sięgnąć po tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for your visit to my blog.
    This is not an author or a book I know and I am grateful for the introduction.
    Books are the very best of presents aren't they?

    OdpowiedzUsuń
  4. I agree. I very like getting a books as a presents 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracias por la reseña, se ve un genial libro

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio sięgam po lżejsze książki, więc chętnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja:) Trzeba kiedyś odpocząć od tych kryminałów :)

      Usuń
  7. Znam twórczość tej autorki ale szczerze nie pamiętam, czy mi pasowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam na nią ochotę od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze kontaktu z twórczością Agnieszki Krawczyk, acz nazwisko autorki jest mi znane. Sądzę, że powieść "Tylko dobre wiadomości" mogłaby mi się spodobać, skoro sięgam po obyczajówki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo podobają się książki tej autorki:) Bardzo polecam "Tylko dobre wiadomości" :)

      Usuń
  10. Seems to be a good book, thanks for the review! And thank you also for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Even if it's late: Happy birthday, on the occasion of the name day!

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam autorkę z "sióstr" jest ok 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam już tą autorkę i wiem, że mogę spodziewać się po jej książkach odprężenia. Skoro ta też taka jest, chętnie ją poznam. Bo ten tytuł jeszcze przeze mnie nieodkryty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo można się odprężyć przy książkach tej autorki, dlatego je lubię:) Bardzo polecam tą książkę ;)

      Usuń
  14. Myślę, że takiej książki mi właśnie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc musisz koniecznie po nią sięgnąć, bo jest bardzo fajna :)

      Usuń
  15. Oh so nice book and lovely cover
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealna lektura na wakacyjny czas.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie bardzo fajna propozycja na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Love this sentence: "This is the perfect book when sunbathing, as well as for killing time during rainy days."...

    Thank you for well written summary of the book.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie książki, więc z chęcią po nią sięgnę. Ciekawa jestem twórczości autorki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam tą książkę, myślę, że się na niej nie zawiedziesz:)

      Usuń
  20. Swoją recenzją bardzo zachęciłaś mnie do przeczytania tej książki.
    Bardzo lubię tego typu książki, tymczasem oferta czytelnicza jest dziś tak duża,że nie wiadomo, co wybrać, bo wszystkiego przecież przeczytać nie sposób.
    Obserwuję Twój blog!
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:) Też bardzo lubię takie książki, ale niestety chyba nie da się wszystkich fajnych książek przeczytać, a szkoda... Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Mnie też zachęciłaś do sięgnięcia po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, więc musisz koniecznie przeczytać :)

      Usuń
  22. I tylko dobrych wiadomości wszystkim życzę

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie to książka dla mnie. Uwielbiam opisy przyrody i miejsca w których toczy się akcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz przeczytać tą książkę ;)

      Usuń
  24. Do Krakowa, nawet tylko podczas czytania chętnie przeniosłabym się! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W książkach tej autorki akcja często toczy się w Krakowie :)

      Usuń
  25. Zeszłoroczny urlop spędzałam w Krakowie, więc chętnie sięgnę po tę książkę. Choćby z tęsknoty za Krakowem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dawno nie byłam w Krakowie, więc fajnie było sobie przypomnieć jak tam jest czytając tą książkę :)

      Usuń
  26. Hola Martyna!! No sabía nada de este título y la temática me interesa muchísimo, así que me llevo bien apuntado a mi lista de pendientes. Me alegro de que lo hayas disfrutado tanto. ¡Fantástica reseña y gracias por tu recomendación! Besos!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This book is very interesting, I recommend you this book😊

      Usuń
  27. Autorki nie znam, opis książki wydaje się nawet interesujący. Może kiedyś będę miała okazję ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Książki o miłości zazwyczaj mają wzięcie, więc można być spokojnym o ich czytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dlatego bardzo lubię książki o miłości :)

      Usuń
  29. Mieszkam w Krakowie, więc bardzo chętnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie:D W takim razie bardzo polecam tę książkę :)

      Usuń
  30. Okładka zapowiada ciepłą, przyjemną lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna okładka i tytuł budzący same pozytywne emocje <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Może jakoś specjalnie mnie nie kusi ale jak będę miała ochotę na coś lekkiego to mogę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna i lekka lektura, można miło spędzić czas czytając :)

      Usuń
  33. Mam duże tyły w czytaniu polskich autorek... :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też częściej sięgam po zagranicznych autorów :)

      Usuń
  34. Nie przepadam za obyczajówkami :)

    OdpowiedzUsuń

„Osada” Anna Olszewska

Lubicie, kiedy akcja powieści rozgrywa się w górach? Ja uwielbiam, więc kiedy tylko nadarzyła się okazja, aby przeczytać kryminał, którego a...