„Wprost w Twoje ramiona” Ewa Sobel

Lubicie zawiłe, pełne emocji historie miłosne, które dostarczają dużo wrażeń? Jeśli tak, to z pewnością zainteresuje Was powieść „Wprost w Twoje ramiona” Ewy Sobel. Jeśli jesteście ciekawi więcej na temat tej książki, to zapraszam na recenzję!



„Wprost w Twoje ramiona” Ewa Sobel
Emilia Ochojska jest jedną z najbardziej utalentowanych pisarek swojego pokolenia. Niczego jej nie brakuje, ma sławę, pieniądze i kochającego partnera. Co zatem sprawiło, że w dniu swojego ślubu z Mateuszem, którego kocha, ucieka z kościoła i tym samym przerywa ceremonię ślubną? Okazuje się, że ma ona wielki problem, przez który posunęła się do tak radykalnego kroku. Wydaje się, że nie ma on rozwiązania do czasu aż przyrodni brat jej niedoszłego męża, czyli Patryk składa Emilii propozycję nie do odrzucenia. Oboje mają różne charaktery, jednak mimo to, decydują się dzielić ze sobą sekret, który nie może wyjść na jaw. Jak skrywana tajemnica wpłynie na relacje Emilii i Patryka? Jak daleko posuną się do tego, aby ich sekret nie wyszedł na jaw?

„Wprost w Twoje ramiona” Ewa Sobel
W książce narracja prowadzona jest w trzeciej osobie. Rozdziały są dość długie, ale mimo to powieść tę szybko się czyta. Przeczytałam ją w jeden dzień, bo nie mogłam się od niej oderwać. Przyjemny styl pisania autorki sprawił, że miło spędziłam z tą książką czas. Fabuła bardzo mnie zainteresowała, bo jest w niej motyw kłamstwa oraz wiele emocji. Oprócz tego występują też sekrety, tajemnice, intrygi, czyli wszystko to, co w książkach lubię. Jak przystało na romans, nie mogło oczywiście zabraknąć wątków miłosnych. Związane one były z ciężkim wyborem między dwoma mężczyznami oraz ze zwrotami akcji, raz kibicowałam Mateuszowi, a raz jego rywalowi. Ogólnie cała historia opisana w książce jest zawiła, ale mimo to potrafiła mnie zainteresować. Podczas czytania nie było czasu na nudę, bo zawsze coś się działo.

„Wprost w Twoje ramiona” Ewa Sobel
„Wprost w Twoje ramiona” jak dla mnie jest zawiłym i zaskakującym romansem, z którym można miło spędzić czas. Dostarczył mi on niezapomnianych wrażeń i emocji. Jeśli lubicie skomplikowane historie, zwroty akcji i wątki miłosne, którym towarzyszą sekrety i ciężkie wybory, to ta książka będzie dla Was w sam raz.

14 komentarzy:

  1. Książka po Twoich słowach naprawdę zapowiada się ciekawie :)
    Pozdrawiam!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po Twojej recenzji mam ochotę poznać tę historię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że dostarczył ci niezapomnianych emocji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gracias por la reseña. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi całkiem-całkiem. Motyw kłamstwa jest bardzo ciekawym wątkiem w literaturze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten motyw w książkach, bo zawsze potrafią mnie one zaciekawić 😊

      Usuń

„Szepty przeszłości” Sandra Nikoniuk

Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam czytać historie, w których przeszłość po latach daje o sobie znać! Dlatego też dzisiaj mam dla Was recenz...