„Życie. Strategie przetrwania” Katarzyna Kazimierowska

Lubicie poradniki napisane w formie dialogu? Ja rzadko po takie sięgam, jednak dzięki wydawnictwu Zwierciadło zaczynam poznawać ich coraz więcej i tym właśnie sposobem mam dzisiaj dla Was recenzję takiego poradnika, czyli „Życie. Strategie przetrwania” napisanego przez dziennikarkę zajmującą się tematami społecznymi, psychologicznymi i kulturalnymi, czyli Katarzynę Kazimierowską. Zobaczmy zatem, czym wyróżnia się ta książka!


„Życie. Strategie przetrwania” Katarzyna Kazimierowska
Poradnik ten uświadamia nam to, że w każdej sytuacji życiowej trzeba wybrać jakąś strategię. Najlepiej wybrać najlepszą, gdyż zmartwień spowodowanych sytuacją na świecie, jest coraz więcej. Oprócz tego codziennie towarzyszy nam stres, trudne wyzwania zawodowe, kłopoty zdrowotne, lęki o przyszłość i ogólny niepokój spowodowany tym, co może przynieść kolejny dzień. Czy będziemy w stanie sprostać tym wyzwaniom i problemom? Dzięki tej książce można dowiedzieć się tego, co można zrobić, aby nie dać się lękowi, jak poradzić sobie z poczuciem niezrozumienia, zagubienia i bezsilności oraz jaką strategię przetrwania wybrać w życiu.

Książka ta napisana jest w firmie rozmów, które prowadzi dziennikarka Katarzyna Kazimierowska z wieloma ekspertami w danych dziedzinach, w większości przypadków są to psycholodzy lub psychoterapeuci. Rozmowy te dotyczą naszych lęków, działań oraz zaniedbanych sfer życia. Zawarte są w nich również sposoby, dzięki którym można zaradzić tym wszystkim problemom. Za sprawą wiedzy tych wszystkich ekspertów można również zrozumieć to, co dzieje się z otaczającym nas światem.

„Życie. Strategie przetrwania” Katarzyna Kazimierowska
Uważam, że w książce tej opisane są bardzo mądre rozmowy, każdy w nich może znaleźć coś dla siebie. Jest w niej mnóstwo rozdziałów opisujących przeróżne sfery życia. Podczas czytania tego poradnika jedne tematy interesowały mnie bardziej, a drugie mniej. Najbardziej zainteresowały mnie rozdziały o śnie, o odpoczynku i o leku. Ogólnie uważam, że informacje w tej książce mogą być bardzo przydatne dla osób, którym nie tylko przeszkadza w życiu lęk i stres, ale i doskwierają im takie problemy jak kryzys gospodarczy. Ta książka może być też przydatna dla osób, na których odbiły się skutki spowodowane pandemią, albo martwiących się sytuacją związaną z wojną za wschodnią granicą.

„Życie. Strategie przetrwania” Katarzyna Kazimierowska
„Życie. Strategie przetrwania” jest bardzo ciekawym poradnikiem, z którego można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy mogących się przydać w obraniu najlepszej strategii przetrwania. Niestety problemy życiowe, które nam towarzyszą w codziennym życiu są nieuniknione i tym sposobem bardzo mogą utrudniać życie, dlatego uważam, że warto przeczytać tę książkę. Ja ją przeczytałam i nie żałuję, być może niektórym ona pomoże w codziennym funkcjonowaniu.

24 komentarze:

  1. Skoro komukolwiek ten poradnik może pomóc, to warto po niego sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię książki rozwojowe, ta jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sporo ostatnio u Ciebie recenzji poradników!
    Książka wydaje się warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kończę czytać kolejny 😀 ten bardzo polecam 😊

      Usuń
  4. Martyno, myślę, że ta książka jest naprawdę interesująca i z chęcią bym ją przeczytała. Naprawdę! I zgadam się z tym w 100 %, że żyjemy w coraz trudniejszych czasach, bardziej nerwowych i wywołujących niepokój :(
    Martyno, pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego tego typu poradniki mogą się bardzo teraz przydać 😊

      Usuń
  5. Książkę zostawiam dla miłośników poradników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gracias por la reseña. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie sięgam po poradniki, bo one nie wnoszą do mojego życia nic szczególnego. Do tego też mnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. It would be a book I would have around to skim through. I like the cover.

    OdpowiedzUsuń
  9. I don't take to these like I used to. But I'm sure its informative. Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  10. cóż... ja tak za poradnikami to nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  11. It's always good to learn strategies to help us cope with life.

    OdpowiedzUsuń

„Bal na statku Wenecja” Anna Stryjewska

Płynęliście kiedyś statkiem? Ja zawsze, jak mam okazję, chętnie wybieram się na rejs po morzu, dlatego tym razem moją uwagę przykuła powieść...