„Zakręty życia” Ewa Woydyłło

Jakie tematy poruszane w poradnikach interesują Was najbardziej? Ja najchętniej sięgam po te psychologiczne, które pomagają nam w podejmowaniu jak najlepszych życiowych decyzji oraz pokazują jak radzić sobie z przeróżnymi problemami. Takim właśnie poradnikiem jest „Zakręty życia” Ewy Woydyłło. Jeśli jesteście ciekawi więcej na temat tej książki, to zapraszam na recenzję!


„Zakręty życia” Ewa Woydyłło
Poradnik ten, tak jak sam tytuł wskazuje, opowiada o życiu, które jest pełne ostrych zakrętów. Mówi również o tym, że najważniejsza droga prowadzi do nas samych, trzeba tylko odkryć w sobie zdolności, po ty, żeby świadomie, mądrze i z powodzeniem kierować swoim życiem. Tak więc książka ta porusza wiele istotnych tematów, w jednym z nich mówi o tym, mimo złego dzieciństwa, można oswoić swoje lęki i traumy, a wiara w siebie pomaga pokonać każdą trudną rzecz. Książka ta uświadamia nam również to, że poczucie własnej wartości daje każdemu prawo do tego, aby być takim, jakim się jest. Z poradnika tego można także dowiedzieć się tego, że podstawą zdrowia psychicznego jest dbanie o siebie i otaczanie się życzliwymi ludźmi. To jeszcze nie wszystko, bo książka ta uświadamia nam również to, że aby być szczęśliwym, należy cieszyć się z tego co się ma, zamiast zamartwiać się tym, czego się nie ma, a jeśli kogoś dopadnie depresja, to nie wolno jej lekceważyć, bo jest ona ciężką chorobą. Na koniec, poradnik ten radzi, że w przypadku rozpadu każdego związku, należy upewnić się, czy jest to kryzys bez wyjścia, czy może problem do rozwiązania. Tak więc poradnik ten porusza wiele istotnych życiowych problemów, które mogą dotknąć każdego.

„Zakręty życia” Ewa Woydyłło
Książka ta dzieli się na krótkie rozdziały mające swoje podrozdziały, które opisują powyższe tematy. Bardzo podobało mi się to, że podczas czytania można spotkać wyszczególnione cytaty, które pomagają przyswoić sobie wiedzę zawartą w poszczególnych rozdziałach. Ogólnie, książka ta jest napisana w formie pytań i odpowiedzi, których udziela bardzo mądra osoba, czyli Ewa Woydyłło. Dzięki tej książce poznałam tę panią i dowiedziałam się tego, że jest ona doktorem psychologii, terapeutką uzależnień, publicystką i autorką wielu tego typu książek. Rady pani Woydyłło bardzo do mnie trafiły, bo w prosty i przejrzysty sposób udziela ona odpowiedzi na każde trudne pytanie. Jej odpowiedzi potrafią bardzo zmotywować i dają chęć do działania. Potrafią też sprawić, że czytelnik książki w inny sposób spojrzy na wiele otaczających go problemów. W ten sposób można zmienić swoje życie na lepsze, poprzez podejmowanie mądrych decyzji. Tak więc uważam, że warto przeczytać tę książkę, bo opisane w niej problemy mogą dotknąć każdego z nas niezależnie od tego, czy znajdujecie się na zakręcie życia, czy nie.

„Zakręty życia” Ewa Woydyłło
„Zakręty życia” według mnie jest bardzo mądrym poradnikiem, który porusza wiele istotnych tematów. Uważam, że książka ta jest dla każdego, kto chce w swoim życiu podejmować dobre decyzje oraz wprowadzić w swoje życie korzystne zmiany. Tak więc bardzo polecam Wam tę książkę, być może rady zawarte w niej trafią do Was tak, jak trafiły do mnie.
„Zakręty życia” Ewa Woydyłło

30 komentarzy:

  1. It looks like a book one might need in a crisis, but it is great to have something like this to think ahead too. Great review. Love that cat!

    OdpowiedzUsuń
  2. We do need more books like this. I think we forget about solutions, sometimes. Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po poradniki sięgam rzadko, ale ten akurat mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze okazji czytać tego poradnika, więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szczerze mówiąc poradników nie czytam. Po za tym wiara w siebie, bycie w dobrych relacjach z innymi i posiadanie motywacji niestety, ale nie zawsze pomagają w pewnych sprawach. Mówię na przykład o pracy, jej nalezieniu, bo akurat tutaj (zwłaszcza w niewielkich miejscowościach) ważniejsze (i to o wiele!) są koligacje rodzinne i posiadanie odpowiednich znajomości.
    Niestety, ale tak realnie wygląda nasza polska rzeczywistość :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja w mojej małej miejscowości nawet nie zamierzam szukać pracy. Mimo to uważam, że rady zawarte w tej książce mogą pomóc w innych aspektach życia 😊

      Usuń
  6. Zapowiada się ciekawa książka! Wiem komu polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la reseña. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie typ książki dla mnie, ale wiem, komu mogłabym ją polecić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzę autorkę chyba z jakiegoś programu w TV, wydaje się bardzo mądrą osobą i dobrą terapeutką z doświadczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu tej książki mam pewność, że taką właśnie osobą ta autorka jest 😊

      Usuń
  10. Kojarzę autorkę tej książki. Jednak jest to osoba, która mnie dość mocno irytuje, dlatego nie mam w planach przeczytania żadnej z jej książek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię sięgać po różne książki i tematy, będę miała ten tytuł na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za poradnikami więc i tę pozycję sobie odpuszczę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście wydaje się, że to wartościowa książka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. This seems like a great book.
    The author looks like she knows a lot of life's secrets.
    I love all the photos presented here, but especially those with your cat and book.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This book is very wise and useful in life. Thank you 😊

      Usuń

„Socjopatka” Patric Gagne

Czytaliście jakąś książkę, w której występują socjopaci? Ja właśnie jestem po lekturze takiej książki i jestem pod wielkim wrażeniem! Mowa o...