„Kochaj pieniądze. Pieniądze kochają ciebie” Sarah McCrun

Sięgacie po poradniki, które mają na celu poprawę Waszej sytuacji materialnej? Ja czasami sięgam, choć wiem, że i tak z dnia na dzień nie stanę się milionerką, jednak zawsze mam nadzieję, że z takich poradników dowiem się czegoś, co utkwi w mojej głowie, dzięki czemu będę lepiej rozporządzać moimi pieniędzmi. Tym właśnie sposobem mam dzisiaj dla Was recenzję książki o pięknym tytule, czyli „Kochaj pieniądze. Pieniądze kochają ciebie”. Jest on napisany przez doradcę finansowego Sarah McCrun. Zobaczmy, czym wyróżnia się ta książka i czego uczy!


„Kochaj pieniądze. Pieniądze kochają ciebie” Sarah McCrun 
Poradnik ten zawiera masę ciekawych informacji, które chciałyby ma przekazać pieniądze, gdyby potrafiły mówić. Uświadamiają nam, że zarabianie pieniędzy nie musi wiązać się z ciężką pracą ani nie trzeba niczego poświęcać, aby odnieść sukces finansowy. Dzięki tej książce można zbudować taką relację z pieniędzmi, która będzie zgodna z wartościami czytelnika. Poradnik ten uświadamia nam również to, że można doświadczyć dobrego samopoczucia związanego ze swoimi finansami, odkrywając to, czym naprawdę są pieniądze oraz jak działają. Książka ta uczy również tego, jak umiejętnie prosić o to, czego się chce, a następnie hojnie to otrzymywać. Dzięki temu można stworzyć taką relację z pieniędzmi, która przyniesie satysfakcjonujące rezultaty. Oprócz tego pomaga pozbyć się strachu, stresu i zmartwień, które blokują przypływ pieniędzy.

„Kochaj pieniądze. Pieniądze kochają ciebie” Sarah McCrun 
„Kochaj pieniądze. Pieniądze kochają ciebie” jest książką, w której występuje prosty i jasny język, dzięki czemu czyta się ją szybko i przyjemnie. Jest ona napisana z punktu widzenia samych pieniędzy, które dają dużo cennych rad. Dzieli się ona na rozdziały, które potrafiły mnie mocno zaciekawić. Najbardziej przypadł mi do gustu ten opisujący ocenę finansową, który opowiada o tym, co pieniądze mówią o nas. Myślę, że ten rozdział może pomóc nam zrealizować jakiś zakupowy cel, na który w tej chwili nas nie stać. Podobało mi się w tej książce również to, że niezależnie od tego, czy jest się bogatym, czy biednym, w każdej sytuacji można doświadczyć przypływu pieniędzy, trzeba tylko zastosować się do ważnych kluczowych rad, które dają nam w tej książce pieniądze. Takie informacje według mnie dają nadzieję na to, że nawet ci biedniejsi ludzie, zmieniając swoje myślenie i podejście do pieniędzy, mogą poprawić swoją sytuację finansową.

„Kochaj pieniądze. Pieniądze kochają ciebie” Sarah McCrun 
„Kochaj pieniądze. Pieniądze kochają ciebie” jest prostym, poradnikiem, który szybko się czyta. Daje on wiele cennych rad, które można zastosować w życiu, aby poprawić swoją sytuację finansową. Myślę, że te rady można zastosować również do innych aspektów życia, w którym nie układa nam się najlepiej. Tak więc bardzo polecam Wam ten poradnik, można dowiedzieć się z niego wielu ciekawych rzeczy dotyczących pieniędzy, które w każdej chwili mogą się namnażać!

„Kochaj pieniądze. Pieniądze kochają ciebie” Sarah McCrun 

18 komentarzy:

  1. Thank you, Martyna! I send you greetings from Russia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Good to have for your house library! Love the cat photos!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great to find your review. We need this kind of thing a lot these days. Great Cat photos, as well!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Martyno!
    Przyznam się szczerze, że ja raczej nie sięgam po poradniki... Jakoś mnie nie przyciągają. Szczerze mówiąc to uważam, że żyjemy w takiej chorej rzeczywistości, że po pierwsze musisz mieć niezłe znajomości, żeby czegoś się dorobić (albo umieć - i nie bać się robić sporych przekrętów).
    Ale powiem Ci, że teraz akurat, w tym momencie, może jestem taką pesymistką, bo właśnie kilka minut temu, po wejściu na Internet, przeczytałam smutną wiadomość, że jedna z aktorek z serialu, który uważam za pierwszy, prawdziwy w Polsce dla i o młodzieży - "Beverly Hills 90210" nie żyje :( Wiem, że od lat zmagała się z rakiem, ale smutno, że odeszła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć 🙂 Rozumiem, znam wiele osób, którzy dorobili się dużego majątku w uczciwy sposób, bez znajomości, więc myślę, że wszystko jest możliwe.
      Też przeczytałam tę smutną wiadomość, znam tę aktorkę głównie z tego serialu, bo swego czasu bardzo go uwielbiałam ☹️

      Usuń
  5. Jeśli już to wolę poradniki o samorozwoju lub... sztuce odpoczynku ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gracias por la reseña. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli już sięgam po poradniki, to coś w stylu cieszenia się życiem lub dbania o zdrowie. Wolę się bogacić wewnętrznie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten porady też w pewnym sensie wzbogaca wewnętrznie, bo opisuje głównie nasz sposób myślenia i podejście do pieniędzy😊

      Usuń
  8. Ciekawy tytuł. Sięgam czasem po poradniki. Lubię poszerzać horyzonty. Zajrzałabym do tej książki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto do niej zajrzeć, można dowiedzieć się z niej wielu ciekawych rzeczy 😊

      Usuń
  9. Wydaje mi się, że to interesujący poradnik. Pisany z ciekawej perspektywy :)

    OdpowiedzUsuń

„Druga zwrotka” Małgorzata Włodarska

Lubicie motywy muzyczne w powieściach? Ja bardzo, mimo że nie mam talentu muzycznego. Dlatego też moją uwagę przykuła książka „Druga zwrotka...