"Do trzech razy śmierć" Alek Rogoziński

Bardzo lubię się śmiać, a czarny humor to po prostu uwielbiam, dlatego postanowiłam tym razem sięgnąć po komedię kryminalną. Lubię czytać książki autorów, których książki mam już za sobą i miło je wspominam, dlatego właśnie dzisiaj przychodzę do Was z recenzją "Do trzech razy śmierć" Alka Rogozińskiego. Jest to pierwsza część cyklu "Róża Krull na topie". Jeśli jesteście ciekawi, więcej na temat tej książki to zapraszam do dalszego czytania.


"Do trzech razy śmierć" Alek Rogoziński

Pewnego dnia w dworku pod Krakowem odbywa się zjazd pisarzy, Już pierwszego dnia wiele się dzieje, ponieważ jedna z pisarek zostaje otruta, a na miejscu zbrodni morderca zostawia czarną różę. Zupełnie w taki sam sposób zginęła ofiara kryminału autorki Róży Krull, która również bierze udział w tym zjeździe. Kto taki wciela w życie fabułę tego kryminału? Czy wśród gości hotelowych znajduje się morderca? Róża postanawia rozpocząć śledztwo na własną rękę, aby się tego dowiedzieć. Czy przy pomocy specjalisty od PR, boya hotelowego i trzech blogerek uda jej się złapać mordercę?


"Do trzech razy śmierć" Alek Rogoziński


W książce występuje narracja trzecioosobowa. Na początku znajduje się spis postaci opisany w bardzo humorystyczny sposób. Następnie jest prolog, a po nim ponumerowane rozdziały, które mają swoje tytuły. Są one długie, ale mimo to szybko się je czyta, ponieważ akcja rozwija się błyskawicznie. Występuje wiele dialogów, w których pada mnóstwo śmiesznych tekstów. Najbardziej śmieszyły mnie dialogi Róży i jej koleżanki, również pisarki Miłki. Książkę czytałam z wielkim zainteresowaniem, bo trudno mi było domyśleć się, kto stoi za zabójstwami (otrucie jednej z pisarek nie było jedynym zabójstwem w tej książce). Zakończenie jest otwarte, a książę kończy epilog. 


"Do trzech razy śmierć" Alek Rogoziński

"Do trzech razy śmierć" jest bardzo humorystyczną komedią kryminalną, przy której można się rozerwać. Książkę czyta się szybko i przyjemnie, pomimo ponad 300 stron pochłonęłam ją w jeden dzień, więc myślę, że szybko pochłonę ten cykl. Polecam tę książkę fanom komedii kryminalnych, ponieważ czytanie o bardzo wciągającym śledztwie w połączeniu ze śmiesznymi tekstami i sytuacjami, na pewno nie będzie czasem straconym.

67 komentarzy:

  1. Do tej pory oglądałam jedynie filmy z czarnym humorem, nigdy nie wpadłam na to żeby przeczytać książkę, a bardzo lubię taki gatunek. Bardzo chętnie przeczytam kiedyś książkę, którą opisałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię filmy z czarnym humorem, książek też jest mnóstwo z takim humorem, które potrafią bardzo rozśmieszyć 😊 tę książkę bardzo polecam 😊

      Usuń
  2. Zdecydowanie teraz mi czegoś takiego potrzeba! O powieściach pana Alka Rogozińskiego słyszałam wiele dobrego. Mam nadzieję, że niedługo sama przekonam się, jak dobre i zabawne są powieści autora :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam powieści tego autora, potrafią nieźle rozśmieszyć 😊

      Usuń
  3. Uwielbiam komedie kryminalne Alka Rogozińskiego :) A ta książka jest mi szczególnie bliska, gdyż występuje w niej moja osoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam komedie kryminalne tego typu 😊 tak się domyślałam w w trakcie czytania, że to Ty 😀

      Usuń
  4. Lubię książki Alka Rogozińskiego. Tej akurat nie czytałam, ale na pewno to prędzej czy później nadrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czytałam jedną książkę autora i mi się nie spodobała, ale od jakiegoś czasu przymierzam się do drugiego spotkania.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie pałam wielką miłością do tego autora :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Parece un libro divertido te mando un beso y lo tendré en cuenta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie czytałam żadnej książki tego autora, ale mam coraz większą ochotę. A po Twojej recenzji szczególnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam książki tego autora, potrafią na prawdę nieźle rozśmieszyć 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  9. Ja tak szybko nie czytam, zazwyczaj czytam p trochu i delektuję się informacją. PS. Masz ładne paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę książkę szybko się czyta, strony aż same się przewracają 😊 dziękuję 😊

      Usuń
  10. Przyznam szczerze, że nie przepadam za tym gatunkiem książek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od jakiegoś czasu chce przeczytać coś Alka.
    Śmiech to zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam książki tego autora, potrafią rozśmieszyć 😊

      Usuń
    2. Ogłądałam z nim jakiś wywiad i było zabawnie.

      Usuń
    3. Ja jeszcze nie oglądałam z nim wywiadów, ale czytając jego książki domyślam się, że mogło być zabawnie :D

      Usuń
    4. Przypadkiem trafiłam na youtube

      Usuń
  12. Hmm, fabuła książki brzmi zachęcająco.
    Myślę, że któregoś dnia sięgnę po nią.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zaciekawiła fabuła 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  13. Nie znam jeszcze twórczości autora, ale chcę to zmienić. Tę książkę też mam w planach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś zapoznam się z twórczością tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Such a nice reading!
    I like your cute bookmark :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, na pewno sięgnę po tę książkę, bo ostatnio czytałam Olgę Rudnicką, coś w podobnym klimacie i świetnie się przy tym bawiłam. Niby kryminał ale można się pośmiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dobrego słyszałam o książkach Olgi Rudnickiej i z chęcią bym jakąś przeczytała, bo lubię takie klimaty😊

      Usuń
  17. Super, zapowiada się bardzo ciekawie, kryminał i czarny humor to świetnie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię książki tego autora :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kryminały lubię. Czytałam już tego autora, nie zachwycił mnie ale może wybrałam gorszą książkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, czasami zdarzają się lepsze i gorsze książki :)

      Usuń
  20. Twórczość tego autora jeszcze przede mną. I muszę kiedyś przeczytać przynajmniej jedną jego książkę, bo słyszałam że warto. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, warto, można się pośmiać i zrelaksować przy książkach ego autora ;)

      Usuń
    2. Właśnie z przeczytaniem jakiejś jego książki czekam na moment, w którym będę potrzebowała czegoś na poprawę humoru. Ciekawa jestem czy zadziała. ;)

      Usuń
    3. Jestem pewna, że zadziała ;)

      Usuń
  21. Nie czytałam żadnej książki tego autora

    OdpowiedzUsuń
  22. Eu já li um dos livros desse
    escritor. Foi um romance. A rosa
    negra. Adorei a trama que por
    ele criada.
    Um beijo. Siga o meu blog, vai!

    OdpowiedzUsuń
  23. good review... wish to read it.

    # cute cat

    OdpowiedzUsuń
  24. ..nie znam autora, ani książki, ale świetnie przedstawiasz swoje opinie
    i zainteresowałaś mnie książką, urocze zdjęcia :)

    - pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) W takim razie bardzo polecam tę książkę ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Przyznaję, że zapowiada się interesująco - taki fajny kryminał na lato :-)
    Tytuł zapisany :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, można się nieźle spalić na słońcu podczas czytania ;)

      Usuń
  26. Nigdy jeszcze nie czytałam takiego połączenia :) brzmi intrygująco.

    OdpowiedzUsuń

„Osada” Anna Olszewska

Lubicie, kiedy akcja powieści rozgrywa się w górach? Ja uwielbiam, więc kiedy tylko nadarzyła się okazja, aby przeczytać kryminał, którego a...