"Nieznajomi" Aleksandra Kalbarczyk


Chcielibyście znaleźć się w domu pełnym nieznajomych ludzi, z którego nie można się wydostać? Jak dla mnie, nawet byłaby to ciekawa przygoda, pod warunkiem że nie byłoby ofiar śmiertelnych tak jak w kryminale "Nieznajomi" Aleksandry Kalbarczyk. Jeśli jesteście ciekawi więcej na temat tej książki, to zapraszam na recenzję!


"Nieznajomi" Aleksandra Kalbarczyk
W domu, który znajduje się na odludziu, spotyka się kilkoro obcych sobie osób. Są oni bardzo zaskoczeni, bo nie spodziewali się tam siebie nawzajem. Każdy przybył do tego domu w innym celu, niektórzy chcieli przeżyć w nim romantyczne chwile, dla innych okazał się domem przekazanym w spadku, dla innych okazał się jeszcze czymś innym. W końcu każdy z bohaterów zaczyna się niecierpliwić zaistniałą sytuacją. Dochodzi między nimi do kłótni, a część osób chce opuścić ten dom. Niestety drzwi są zamknięte, a okna zakratowane, więc przybysze zmuszeni są spędzić w tym domu noc. Rano odkrywają, że jeden z nich nie żyje, a z czasem pojawiają się kolejne ofiary... Dlaczego każdy z nich trafił właśnie do tego domu? Kto i dlaczego chce się ich pozbyć?

"Nieznajomi" Aleksandra Kalbarczyk
W książce narracja prowadzona jest w trzeciej osobie. Szybko się ją czyta, niektóre rozdziały są krótsze, inne dłuższe. Czasami cofamy się do przeszłości, czasami w tych rozdziałach nie wiadomo, o co chodzi, jednak już na końcu wszystko staje się jasne. W książce tej dużo się dzieje, szybko rozwija się akcja. Jest dużo ofiar śmiertelnych, które zginęły w przeróżny sposób, zabójstwa te nie są opisane w zbyt drastyczny sposób. Chciałam ten kryminał przeczytać jak najszybciej, bo bardzo ciekawiło mnie to, kto sprawia, że ci wszyscy ludzie giną i czemu znaleźli się w tym tajemniczym domu. Końcówka książki mocno trzymała mnie w napięciu, a finał był bardzo zaskakujący. Nie spodziewałam się tego, kto jest mordercą. Tak więc książka ta swoją ciekawą fabułą i świetnym zakończeniem dostarczyła mi wiele wrażeń oraz miło spędziłam z nią czas.
 
"Nieznajomi" Aleksandra Kalbarczyk
"Nieznajomi" jest świetnym, kryminałem, który jest idealny na jesienne dni. Jeśli lubicie książki, które szybko się czyta, mają ciekawą fabułę i potrafią mocno zaskoczyć, to będzie ona dla Was w sam raz. Tak więc bardzo polecam Wam ten kryminał i myślę, że też dostarczy Wam dużo wrażeń.

12 komentarzy:

„Szepty przeszłości” Sandra Nikoniuk

Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam czytać historie, w których przeszłość po latach daje o sobie znać! Dlatego też dzisiaj mam dla Was recenz...