"Natychmiastowe oświecenie" David Deida

Lubicie poradniki, które mimo swojej niewielkiej objętości przekazują wiele pouczających treści oraz mogą przynieść natychmiastowe efekty? Ja uwielbiam! Taką właśnie książką jest "Natychmiastowe oświecenie", której autorem jest David Deida. Czego można dowiedzieć się z tego poradnika i jakie mądrości życiowe można z niego wyciągnąć? Zapraszam na recenzję!


"Natychmiastowe oświecenie" David Deida
"Natychmiastowe oświecenie" jest poradnikiem, który zawiera krótkie rozdziały opisujące wglądy, procesy oraz ćwiczenia, a także sposoby zmiany perspektywy. Rozdziały te poruszają przeróżne tematy, w tym tematy tabu. Niektóre z nich są bardzo odważne, przez co mogą zaskoczyć lub zbulwersować. Dzięki nim już teraz można próbować zmieniać i doskonalić siebie bez czekania na odpowiedni moment.

"Natychmiastowe oświecenie" David Deida
Poradnik ten napisany jest przez nieznanego mi wcześniej autora Davida Deida, który jest uznawany za jednego z najbardziej wnikliwych i prowokacyjnych nauczycieli naszych czasów. W swoich książkach porusza on rozwój duchowy i seksualny kobiet i mężczyzn. Do tej pory wśród jego książek zdążyłam tylko poznać "Natychmiastowe oświecenie". Książkę tę czyta się go błyskawicznie, można ją przeczytać jednym ciągiem, lub wybrać sobie dowolny rozdział, który najbardziej interesuje. Ja byłam ciekawa wszystkich, więc przeczytałam tę książkę w całości. Najbardziej spodobały mi się zawarte w tych rozdziałach ciekawe ćwiczenia, które są krótkie, odważne oraz można do nich podejść z humorem. Może za sprawą tych ćwiczeń w moim życiu zajdą pozytywne zmiany? Ogólnie najbardziej przypadł mi do gustu króciutki rozdział "Zazdrość" opisujący sytuację, kiedy się czegoś bardzo się pragnienie, ale niestety nie posiada tego. Daje on do myślenia i nasuwa pytanie: Czy na pewno dana rzecz mnie uszczęśliwi? W książce tej jest też wiele innych dających do myślenia rozdziałów, więc myślę, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie i wyciągnie przydatne lekcje.

Ta książka będzie idealny dla osób, które chcą rzeczywiście doświadczyć czegoś prawdziwego już teraz, nie czekając na odpowiedni moment, który może nie nadejść. Lektura ta jest idealna również dla tych, którzy nie widzą postępów we własnym procesie odkrywania siebie i potrzebują prostych wskazówek i sugestii, które dotyczą zmiany postrzegania. Tak więc, jeśli potrzebujecie w swoim życiu zmian już teraz i nie boicie się czytać o różnych kontrowersyjnych tematach tabu, to ten poradnik będzie dla Was w sam raz.


"Natychmiastowe oświecenie" David Deida
"Natychmiastowe oświecenie" jest świetnym poradnikiem w sam raz dla niecierpliwych czytelników, takich jak ja, którzy już teraz chcą wprowadzić pozytywne zmiany w swoim życiu, zmieniając swój sposób myślenia i postrzegania różnych rzeczy. Tak więc bardzo polecam Wam tę książkę, myślę, że wyniesienie z niej wiele ciekawych lekcji. Jestem pewna, że zainteresuje Was ona tak jak mnie!

16 komentarzy:

  1. Chętnie zainteresuję się tą publikacją bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gracias por la reseña. Tomó nota Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zaglądać do takich poradników. Czuję się zainteresowana..

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do poradników rozwojowych, psychologicznych, często jestem ich ciekawa, a po przeczytaniu stwierdzam, że niewiele nowego wniosły do mojego życia. To poruszanie tych odważnych tematów trochę mnie zachęca, żeby dać szansę. Może faktycznie znajdzie się tu jakieś świeższe spojrzenie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim życiu niektóre poradniki wnoszą wiele, a niektóre nic, ten należy do tych pierwszych 😊 wszystko możliwe, myślę, że warto przeczytać wszystkie tematy zawarte w tej książce 😊

      Usuń
  5. Nie przepadam za czytaniem poradników, ale nie skreślam powyższej publikacji całkowicie. Może kiedyś z czystej ciekawości dam jej szansę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem 😊 myślę, że warto dać szansę temu poradnikowi 😊

      Usuń
  6. Πολύ ωραία παρουσίαση για άλλη μια φορά!

    OdpowiedzUsuń

„Szepty przeszłości” Sandra Nikoniuk

Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam czytać historie, w których przeszłość po latach daje o sobie znać! Dlatego też dzisiaj mam dla Was recenz...