"Lepszy rok 2024 z Katarzyną Miller" Katarzyna Miller

Jakie macie postanowienia na 2024 rok? Wiem, że za wcześnie zadaję to pytanie, bo mamy dopiero październik, ale kiedy w moje ręce wpadł piękny planer "Lepszy rok 2024 z Katarzyną Miller", postanowiłam, że kolejny rok będzie lepszy od tego, który jeszcze trwa.


"Lepszy rok 2024 z Katarzyną Miller" Katarzyna Miller
Skusiłam się na ten planer, bo mój wzrok przyciągnęło piękne wydanie w twardej okładce. Oprócz tego zdążyłam już poznać twórczość pani Katarzyny Miller z książki "Nie bój się życia", która bardzo przypadła mi do gustu. Dlatego też stwierdziłam, że plener ten nie tylko jest piękny na zewnątrz, ale i musi być piękny wewnątrz! Kiedy zajrzałam do środka, zobaczyłam, że wcale się nie myliłam.

"Lepszy rok 2024 z Katarzyną Miller" Katarzyna Miller
Planer ten podzielony jest na dwanaście miesięcy, przed każdym z nich zawarte są mądre życiowe rady. W każdym z tych miesięcy wyszczególnione są wszystkie dni, pod którymi jest miejsce, gdzie można zapisać swoje myśli, spostrzeżenia lub zanotować jakieś ważne wydarzenia. Na każdej stronie można również znaleźć mnóstwo mądrych rad, które mogą przydać się w życiu. Oprócz tego ma on wiele pięknych kolorowych ilustracji, które dodatkowo zachęcają do tego, aby do niego zajrzeć. Mimo twardej okładki nie zajmuje on wiele miejsca, wszędzie można go ze sobą zabrać, zmieści się do torebki lub po prostu można go położyć na szafce nocnej.

"Lepszy rok 2024 z Katarzyną Miller" Katarzyna Miller
Uważam, że taki planer może być bardzo przydatny, mimo że nigdy nie korzystałam z takich rzeczy i pewnie nie korzystałabym do tej pory gdyby wydawnictwo Zwierciadło nie zaproponowało mi współpracy barterowej. Cieszę, że "Lepszy rok 2024 z Katarzyną Miller" trafił w moje ręce, bo mimo mojej pesymistycznej natury chce mi się kolejny rok zacząć lepiej. Piękne ilustracje i mądre rady oraz wskazówki życiowe bardzo zachęcają mnie do tego. Zamierzam ten planer trzymać w szczególnym miejscu na mojej szafce nocnej i starać się zaglądać do niego codziennie. Bardzo polecam Wam ten planer jeśli kolejny rok chcecie zacząć lepiej, myślę, że może on być również idealnym pomysłem na prezent, sama zastanawiam się, czy nie kupić takiego samego planera komuś z moich bliskich!

"Lepszy rok 2024 z Katarzyną Miller" Katarzyna Miller





16 komentarzy:

  1. Katarzynę Miller bardzo lubię, planer z przyjemnością przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje. Ja niestety nie jestem systematyczna w planowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale może dzięki temu planerowi będę 😀

      Usuń
  3. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  4. MARTYNA, what are your cat’s plans for 2024?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. In 2024, my cat will sleep more, eat more and wake me up at 5 am.😀

      Usuń
  5. Nie używam takich planerów, ale ten wygląda prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie wydany jest ten planer! :)

    OdpowiedzUsuń

„Szepty przeszłości” Sandra Nikoniuk

Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam czytać historie, w których przeszłość po latach daje o sobie znać! Dlatego też dzisiaj mam dla Was recenz...