"Kuchnia świata w wersji keto" Ewelina Podrez-Siama

Lubicie gotować? Ja niespecjalnie, ale za to uwielbiam oglądać i czytać przepisy różnych książek kucharskich i przy okazji dowiadywać się z nich ciekawych rzeczy. Niedawno dzięki wydawnictwu Zwierciadło miałam okazję poznać książkę "Kuchnia świata w wersji keto" Eweliny Podrez-Siama. Jakie ciekawe potrawy można poznać z tej książki? Zapraszam na recenzję! 


"Kuchnia świata w wersji keto" Ewelina Podrez-Siama 
Książka ta przedstawia przeróżne przepisy na słodko lub na słono, które należą do diety ketogenicznej. Dzieli się ona na kilka części: kuchnię francuską, kuchnię włoską, kuchnię grecką, kuchnię polską, kuchnię indyjską, kuchnię amerykańską, potrawy z różnych zakątków świata i kuchnię świąteczną z różnych zakątków świata. W każdej część znajduje się kilkanaście przepisów charakterystycznych dla poszczególnych krajów. Tak więc można w tej książce znaleźć przepisy niskowęglowodanowych sałatek, pożywnych tradycyjnych lub egzotycznych dań, a także pomysłowe i smakowite desery oraz świąteczne potrawy. Przy każdym przepisie nie zabrakło również pięknych i apetycznych zdjęć przedstawiających opisane dania.

"Kuchnia świata w wersji keto" Ewelina Podrez-Siama 
Według mnie książka ta jest opisana w bardzo ciekawy i przejrzysty sposób. Jej przepisy są proste i jednocześnie bardzo kreatywne. Większość z nich posiada łatwo dostępne produkty. Sposób przyrządzania niektórych potraw również wydaje się łatwy. Z książki tej najbardziej zainteresowały mnie francuskie omlety lub amerykańskie burgery, a także amerykański deser, jakim jest brownie z masłem orzechowym. Ogólnie przeglądając te przepisy, nabrałam wielkiej ochoty na gotowanie oraz pieczenie. Muszę jeszcze wspomnieć, że nigdy nie byłam na żadnej diecie, bo nie umiałabym się wyrzec słodyczy ani fast foodów. Jednak, jeśli już miałabym zacząć jeść dietetycznie, to wybrałabym dietę ketogeniczną, bo z tej książki dowiedziałam się tego, że jest wiele smacznych deserów oraz burgerów, które można przygotować zgodnie z zasadami tej diety.

"Kuchnia świata w wersji keto" Ewelina Podrez-Siama 
Podsumowując, "Kuchnia świata w wersji keto" jest książką kucharską przedstawiającą potrawy należące do diety ketogenicznej. Z książki tej można znaleźć przepisy idealne na codzienne śniadania, obiady, kolacje, desery lub jakieś specjalne okazje. Te niskowęglowodanowe oraz pożywne przepisy mogą również poprawić stan zdrowia, samopoczucia, a także pomoc się pozbyć zbędnych kilogramów. Bardzo dobrze, że książka ta trafiła w moje ręce, bo myślę, że powinnam w końcu zacząć zdrowo się odżywiać. Może akurat dzięki tym prostym przepisom polubię gotowanie i przy okazji poprawię swój stan zdrowia?

18 komentarzy:

  1. Gracias por la reseña. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. this is a diet in which you eat more fats and limit carbohydrates.

      Usuń
  3. Też nie lubię gotować, dlatego moja dieta nie jest zbyt urozmaicona. Jednak jeśli piszesz, że przepisy są proste, może powinnam je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są one proste i nie potrzebują jakiś wymyślnych składników, więc myślę, że można je wypróbować 😊

      Usuń
  4. Szczerze mówiąc to ja mam dziwną słabość do książek kucharskich i uwielbiam je przeglądać - mimo tego, że niestety rzadko z nich korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o diecie ketogenicznej, ale nigdy nie miałam z nią styczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie miałam z nią styczności, do czasu aż dostałam tę książkę 😊

      Usuń
  6. Chętnie bym zajrzała do tej książki! Lubię podobne publikacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, Ewelina! This keto twist on world cuisine looks amazing! 😋 Can't wait to try it out. Thanks for the inspo! 🌍🍴

    OdpowiedzUsuń
  8. O diecie keto trochę słyszałam, nie wiem, czy jest dla mnie, ale na pewno chętnie bym skorzystała z niektórych przepisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je wypróbować, niektóre wyglądają bardzo smacznie 😊

      Usuń
  9. O! Ale trafiłaś z tym tytułem! Propozycja zdecydowanie dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

„Szepty przeszłości” Sandra Nikoniuk

Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam czytać historie, w których przeszłość po latach daje o sobie znać! Dlatego też dzisiaj mam dla Was recenz...