"Astrologia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu" Kathleen Sears

Czytacie horoskopy? Jaki jest wasz znak zodiaku? Ja, jak tylko natknę się na jakiś horoskop, to od razu czytam to, co mi przepowiadają gwiazdy. Zawsze podchodzę do tych przepowiedni z dystansem i z humorem, bo rzadko kiedy mi się one sprawdzają. Poza tym nigdy nie zagłębiałem się w astrologię, ale dzięki poradnikowi "Astrologia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu" Kathleen Sears dowiedziałam się więcej, o tym skąd biorą się przepowiednie, znajduje się w horoskopach oraz jak interpretować różne układy planet i gwiazd. Jeśli jesteście ciekawi na ten temat więcej, to zapraszam na recenzję!

"Astrologia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu" Kathleen Sears
"Astrologia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu" jest poradnikiem astrologicznym, który wyjaśnia to, jaki mają wpływ na nasze zachowanie ruchy gwiazd i planet. Jest w nim opisana każda możliwa konfiguracja astrologiczna. Dzięki tej książce bez trudu można samodzielnie odczytać to, jaki potencjał opisuje dana planeta w jakimkolwiek horoskopie. Ten poradnik opisuje również początki astrologii, a także jej wpływ na historię i sztukę. Za sprawą tej książki można dowiedzieć się tego, jakie są znaki i symbole astrologiczne, co to są domy i ascendenty, jak należy czytać kosmogram urodzeniowy oraz jak stawiać horoskop, a także to, co gwiazdy mówią o potencjale każdego z nas.

"Astrologia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu" Kathleen Sears
Książka ta napisana jest w prosty i przejrzysty sposób. Ma rozdziały, w których omówione są bardzo ważne zagadnienia związane z astrologicznymi zasadami. Te rozdziały mają swoje podrozdziały, tak więc można zauważyć, że astrologia wyjaśniona jest w bardzo szczegółowy sposób. W tej książce najbardziej zainteresował mnie rozdział "Domy w astrologii", który opisuje szczegółowo poszczególne znaki zodiaku. Uważam, że opis mojego znaku, czyli Raka jest bardzo trafny. Zainteresował mnie też opis poszczególnych planet. Mam nadzieję, że w tym dniu, kiedy czytałam tę książkę, Merkury nie był w retrogradacji, bo wtedy lepiej nie podpisywać żadnych umów, a ja kilka godzin wcześniej podpisałam umowę kupna-sprzedaży. Zainteresował mnie też rozdział "Astrologia w praktyce", z którego można się dowiedzieć jak uwieść dany znak zodiaku, abo który znak pasuje do nas najbardziej. W tej książce znalazły się też nieco trudniejsze tematy, czyli takie, które mówią o tym, jak czytać kosmogram urodzeniowy albo jak stawiać horoskop. Jest to astrologia zaawansowana i okazała się ona dla mnie zbyt skomplikowana i trudna, żeby ją w stu procentach zrozumieć. Myślę, że po zaczerpnięciu wiedzy z innych źródeł, mogłabym się nauczyć tego, jak dokładnie czytać kosmogram. Jednak dzięki tej książce, mam teraz o tym jakieś pojęcie i być może w przyszłości bardziej zagłębię się w ten temat. Tak więc, z tego poradnika można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy i nie żałuję, że go przeczytałam.

"Astrologia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu" Kathleen Sears
"Astrologia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu" jest bardzo ciekawym poradnikiem, który w bardzo dokładny sposób opisuje wpływ planet i gwiazd na nasze zachowanie. Myślę, że ta książka zaciekawi każdego, kto interesuje się astrologią i lubi się zagłębiać w przepowiednie związane ze swoim znakiem zodiaku. Bardzo się cieszę, że mogłam przeczytać tę książkę oraz poszerzyć swoją wiedzę na temat tego skąd biorą się przepowiednie zapisane w horoskopach.

22 komentarze:

  1. Zdarza mi się czytać horoskopy, ale nie przywiązuję do nich większej wagi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gracias por la reseña. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpływ planet i gwiazd na nasze zachowanie to ciekawy temat. Może kiedyś sięgnę po tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z czasem sięgnę z ciekawości, co to o Bliźniakach napisano ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. już wiem jaką książkę muszę kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie moje klimaty, ale ciekawie ją opisałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moja tematyka tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam jeszcze takiej książki. Może i ja dam jej szansę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dać jej szansę, jest na prawdę ciekawa 😊

      Usuń
  9. tym razem to nie moje klimaty, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc nie wierzę w astrologię, może ta książka sprawiłaby, że zaczęłabym bardziej interesować się tym tematem :)

    OdpowiedzUsuń

„Szepty przeszłości” Sandra Nikoniuk

Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam czytać historie, w których przeszłość po latach daje o sobie znać! Dlatego też dzisiaj mam dla Was recenz...