"Pamiętnik Magdy Kot" Karolina Lewestam i Anna Masłoń

Piszecie pamiętnik? Ja próbowałam kilka razy, ale później twierdziłam, że nie nadaję się do tego. Zdecydowanie bardziej wolę czytać czyjeś pamiętniki napisane w formie bardzo ciekawej i jednocześnie zabawnej książki takiej jak "Pamiętnik Magdy Kot" Karoliny Lewestam i Anny Masłoń, na której recenzję bardzo zapraszam! 


"Pamiętnik Magdy Kot" Karolina Lewestam i Anna Masłoń
Magda Kot jest zabieganą matką dwójki bliźniaków, która pracuje jako dziennikarka poczytnego tygodnika. Nie ma ona czasu na randki i romanse. Pewnego dnia poznaje przystojnego prezesa dobroczynnej fundacji, dla którego traci głowę i w swoim zabieganym życiu znajduje dla niego czas... Do czego doprowadzi ta znajomość? To jeszcze nie koniec atrakcji w jej życiu Magdy, która zostaje wplątana w pewną aferę kryminalną mającą duże znaczenie w jej znajomości z przystojnym prezesem... Czy wszystkim może ona ufać? 

"Pamiętnik Magdy Kot" Karolina Lewestam i Anna Masłoń
W książce narracja prowadzona jest w pierwszej osobie. Narratorem jest Magda, która w zabawny sposób opisuje swoje życie pełne wrażeń. Książka jest napisana w formie pamiętnika, w którym wątki rozdzielone są następującymi po sobie dniami. Jest to lekka powieść, podczas której czytania można się pośmiać i zrelaksować. Jest w niej zawarty ciekawy wątek dziennikarski, wokół którego toczy się akcja. Jest on wzbogacony o romantyczne oraz niebezpieczne scenki. Tak więc w trakcie czytania nie zabrakło pikanterii, a na końcu trzymania w napięciu. Występował też wątek przyjaźni, który bardzo dobrze odzwierciedla zawarty na końcu książki cytat: "Pamiętaj: mężczyźni przychodzą i odchodzą, ale przyjaźń jest na zawsze". 

"Pamiętnik Magdy Kot" Karolina Lewestam i Anna Masłoń
"Pamiętnik Magdy Kot" jest lekką zabawną powieścią, z którą miło spędziłam czas. Opisany w niej wątek dziennikarski potrafi wciągnąć, a także zaskoczyć. Tak więc, jeśli lubicie historie wywołujące na twarzy uśmiech, przy których  nie można się nudzić, to ta książka będzie dla Was w sam raz!

26 komentarzy:

  1. Czasami mam ochotę przeczytać coś lekkiego. To będzie to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może mi się spodobać, a jeszcze gdybym miała taki fajny kubek, to już w ogóle zaliczyłabym pełen odlot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością Ci się spodoba 😊 uwielbiam ten kubek 😍

      Usuń
  3. Kiedyś, dawno temu pisałam pamiętniki. A tytuł sobie zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że ta książka Ci się spodoba 😊

      Usuń
  4. Gracias por la reseña. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi przyjemnie. Pamiętniki pisałam, ale w dzieciństwie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, że nie na temat, ale jestem absolutnie zakochana w tym koteczku ze zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Τους συγγραφείς δε τους ξέρω, τα τελευταία χρόνια δε διαβάζω βιβλία, έχω αδυναμία συγκέντρωσης, το βιβλίο φαίνεται ενδιαφέρον από την περιγραφή που κάνεις, "οι άντρες (και οι γυναίκες) έρχονται και φεύγουν, αλλά η φιλία είναι για πάντα" το βρίσκω πολύ σοφό

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz jestem w nastroju na tego typu pozycje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ta książka będzie dla Ciebie w sam raz 😊

      Usuń
  9. Takiej zabawnej książki mi teraz potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się od pisania pamiętników uzależniłam, piszę od 4 klasy podstawówki aż do teraz (mam 30 lat), zdarzały mi się małe przerwy, że przez parę miesięcy nie pisałam, ale potem robiłam sprawozdanie z tego co się wydarzyło. Bywa też tak, że piszę codziennie i jeszcze swoje sny notuję. Także moje życie jest udokumentowane :P.
    Ale pamiętniki książkowe też lubię poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie bardzo udokumentowane jest Twoje życie, z pewnością można napisać o nim książkę 😊 Spisywanie snów to bardzo dobry pomysł, może też zacznę to robić 😊

      Usuń
  11. Prowadziłam pamiętnik w liceum. Teraz jak wracam do niego, to uświadamiam sobie, jaką jeszcze niedojrzałą byłam w tym wieku :)
    Może sięgnę po tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie do takiego samego wniosku bym doszła gdybym w liceum też pisała pamiętnik 😀

      Usuń

„Szepty przeszłości” Sandra Nikoniuk

Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam czytać historie, w których przeszłość po latach daje o sobie znać! Dlatego też dzisiaj mam dla Was recenz...