"Ona" Adrian Bednarek

Jakie rodzaje thrillerów lubicie najbardziej? Mnie zawsze najbardziej ciągnęło do psychologicznych, jednak postanowiłam nie zamykać się na inne rodzaje tego gatunku literackiego i sięgnąć po thriller erotyczny Adriana Bednarka "Ona". Do przeczytania tej książki zachęcił mnie ciekawy opis na okładce. Tak więc nie przedłużając, zapraszam na recenzję!


"Ona" Adrian Bednarek"

"Ona mnie pokocha, nawet jeśli nasz świat będzie musiał stanąć w płomieniach"


Ona, czyli Alicja jest jedyną kobietą, której pożąda Piotr. Już jako nastolatek próbował się do niej zbliżyć. Śledził ją, odwiedzał potajemnie jej pokój oraz poznawał jej sekrety. Z początku Alicja nie wyglądała na zainteresowaną, bo zbytnio nie zwracała na niego uwagi. Nagle wyjechała, jednak Piotr nadal o niej nie zapomniał... Próbując się do niej zbliżyć, nie tylko zmienił swój wygląd na lepsze, ale i rozkochał w sobie jej przyjaciółkę. Ogólnie nauczył się manipulować ludźmi tylko po to, aby ona go pokochała. Po sześciu latach Alicja wraca już jako narzeczona innego mężczyzny, jednak Piotr zamierza zrobić wszystko, aby ona pokochała tylko jego. Czy mu się to uda? Do czego będzie on zdolny, aby stworzyć z Alicją szczęśliwy związek?

"Ona" Adrian Bednarek"
W książce występuje narracja pierwszoosobowa, narratorem jest główny bohater, czyli Piotr. Rozdziały nie są długie, dzięki czemu czyta się szybko. Jest dużo dialogów, którym często towarzyszy cięty język. W trakcie czytania czasami cofamy się do przeszłości, czyli do dzieciństwa oraz wczesnej młodości Piotra. Czasy te nie były dla niego szczęśliwe i bardzo wpłynęły na dorosłe życie głównego bohatera. Od kiedy zobaczył pierwszy raz Alicję już zawsze liczyła się dla niego tylko ona. Stała się jego obsesją, przez co w książce tej można poczytać wiele o prześladowaniu, a także o stalkingu. Jak przystało na thriller erotyczny, jest wiele gorących scenek, którym towarzyszą głównie potajemne spotkania bohaterów. Są też drastyczne scenki dotyczące przeszkód, jakie stoją na drodze do szczęścia Piotra i Alicji. Jest wiele intryg i manipulacji. Nie obeszło się nawet bez ofiar śmiertelnych, których było mi szkoda. Na końcu wychodzi na jaw wiele tajemnic, o których w życiu byście nie pomyśleli w trakcie czytania! Jak widzicie, w książce dużo się dzieje i nie ma czasu na nudę.

"Ona" Adrian Bednarek"
"Ona" jest świetnym thrillerem erotycznym z ciekawą fabułą, w którym jest pełno intryg oraz gorących scenek. Książka ta potrafi wciągnąć i zaskoczyć. Jeśli lubicie historie opierające się na wielkiej miłości, dla której główni bohaterowie są w stanie zrobić wszystko, aby tylko być razem, to z pewnością przypadnie Wam ona do gustu!

"Ona" Adrian Bednarek"


34 komentarze:

  1. Ta książka prezentuje zupełnie inną odsłonę twórczości autora, niż ta z której znaliśmy go do tej pory, więc jestem jej ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poznałam tylko tę odsłonę tego autora i bardzo przypadła mi do gustu 😊

      Usuń
  2. Ten eksperyment zdecydowanie powiódł się Adrianowi. Rewelacyjna książka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze nic spod pióra tego autora, acz kojarzę jego nazwisko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero przeczytałam pierwszą jego książkę 😊

      Usuń
    2. Swoją drogą, ciekawa jestem "Dom Straussów" tego autora. Co prawda słyszałam mieszane opinie, ale może kiedyś zaryzykuję.

      Usuń
    3. Ja jeszcze nie słyszałam o tej książce, ale z doświadczenia wiem, że pomimo przeróżnych opinii warto zaryzykować 😊

      Usuń
  4. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hola Martyna!
    I like the reading suggestion, what more can i ask for: read in the company of that kitten, so loving! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I highly recommend this book. Reading with a cat is best😊

      Usuń
  6. Uwielbiam książki tego autora, więc i tę na pewno przeczytam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o niej, ale bardzo mnie zaintrygowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książek tego autora jeszcze nie czytałam i widzę, że ten tytuł raczej nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka ciekawie wygląda, może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tym razem nie dla mnie. Nie lubię erotyki w thrillerach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi Martyna. The book looks interesting. Thanks for your review. Have a good day :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie moja tematyka. Ale Kiciuś jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Motyw bardziej kojarzy mi się z chorą obsesją niż wielką miłością :P. Ale tytuł wydaje się ciekawy, możliwe, że po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę obsesji też w tym było, ale mimo to myślę, że warto sięgnąć po tę książkę 😊

      Usuń

„Oddech. Oddychaj świadomie, żyj pełniej” Grzegorz Pawłowski

Czy stosujecie jakiekolwiek techniki oddychania w takich celach jak rozluźnienie, odprężenie, czy rozjaśnienie umysłu? Ja, po przeczytaniu p...