"Finding Back to Us" Bianca Iosivoni

Sięgacie po literaturę młodzieżową, mimo że już dawno nie jesteście młodzieżą? Ja rzadko, dlatego kiedy wpadła w moje ręce powieść "Finding Back to Us" nieznanej mi wcześniej autorki, jaką jest Bianca Iosivoni, za bardzo nie wiedziałam, czego mam się spodziewać po tej lekturze. Zobaczmy zatem, jaką historię skrywa książka o tym tajemniczym angielskim tytule!


"Finding Back to Us" Bianca Iosivoni
Callie wraca do rodzinnego miasta, gdzie siedem lat temu wydarzyła się straszna tragedia. Nie cieszy się ona z powodu swojego powrotu do domu, ponieważ wie, że będzie musiała zmierzyć się z ciężką przeszłością. Jednak ze względu na swoją młodszą siostrę, która chce, żeby Callie była obecna na uroczystości rozdania świadectw, dziewczyna nie potrafi odmówić. W tym samym czasie jej przybrany brat Keith również zjawia się w jej rodzinnym domu. Niestety Callie nie jest z tego powodu zadowolona, bo obwinia go o śmierć swojego ojca, który siedem lat temu zginął w wypadku samochodowym. Tak więc spotykając się ze swoim przybranym bratem twarzą w twarz, wracają do niej wspomnienia sprzed lat. Callie czuje do niego nienawiść i jednocześnie łomot serca, który zawsze pojawia się w jego obecności. Czy zdoła ona w końcu mu wybaczyć? Czy uda jej się w końcu pogodzić z tragicznym zdarzeniem sprzed siedmiu lat?

"Finding Back to Us" Bianca Iosivoni
W książce narracja prowadzona jest w pierwszej osobie. Narratorem jest Callie, więc z jej punktu widzenia poznajemy bardzo emocjonalną historię. Został opisany ból stracie bliskiej osoby, o którym nawet po siedmiu latach główna bohaterka nie może zapomnieć. To zdarzenie bardzo wpłynęło na jej teraźniejszość. W książce istotną rolę odegrał też wątek miłosny. Nie była to łatwa miłość, bo to uczucie mieszało się z nienawiścią, a relacje rodzinne nie sprzyjały jej rozwojowi. Mimo to, autorka bardzo dokładnie opisała uczucie towarzyszące młodzieńczej miłości, która, choć była zakazana, była też piękna. Podczas czytania nie zabrakło też pikantnych scenek i zabawnych dialogów. Zakończenie książki było zaskakujące i wzruszające. Pomimo poruszającej prawdy, która na końcu wyszła na jaw, jak dla mnie finał książki był również satysfakcjonujący.

"Finding Back to Us" Bianca Iosivoni
"Finding Back to Us" jest przyjemną powieścią młodzieżową, która myślę, że spokojnie może też się spodobać starszym czytelnikom. Może ona również przypaść do gustu miłośnikom obyczajówek z wątkiem miłosnym, opisującym piękne, poruszające historie, o których długo nie można zapomnieć. Ja bardzo miło spędziłam czas z tą książką i zamierzam wypatrywać kolejne powieści tej autorki.

16 komentarzy:

  1. Gracias por la reseña. Tomó nota Te mando un beso. https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Martyna, thank you for reviewing this interesting book.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czytać literaturę młodzieżową, więc tę książkę chętnie bym przeczytała <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojej starszej córce może się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sięgam po taką literaturę a o tej książce wcześniej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka lat temu przeczytałam całą serię książek autorki o paczce przyjaciół i aktualnie nie mam w planach jej kolejnych powieści.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. sounds great, your review makes me want to read the whole book immediately. By the way I'm your follower to your other blog, and i followed you here, too. I hope you'll follow back again. Thank you.

    Anyway, I followed your blog. Let's connect, so hoping you'll follow back, thank you.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi całkiem ciekawie. Czasem sięgam, bo myślę, że warto odkrywać różne książki i poszerzać czytelnicze horyzonty. :)

    OdpowiedzUsuń

„Szepty przeszłości” Sandra Nikoniuk

Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam czytać historie, w których przeszłość po latach daje o sobie znać! Dlatego też dzisiaj mam dla Was recenz...