"Intymne życie Moniki P." Dawid Przybysz

Dzisiaj będzie trochę intymnie. Przedstawię Wam książkę opisującą osobiste przeżycia pewnej kobiety... Jest nią "Intymne życie Moniki P.", której autorem jest Dawid Przybysz. Tak więc jeśli jesteście ciekawi, więcej na temat intymnego życia głównej bohaterki oraz tego, jakie sekrety skrywa, to zapraszam na recenzję!


"Intymne życie Moniki P." Dawid Przybysz
Monika jest mężatką po trzydziestce, która chce coś zmienić w swoim życiu, ponieważ nie jest ona do końca szczęśliwa. Ma pracę, z którą byłoby wszystko w porządku, gdyby nie jej szef uchodzący za odrażającego dupka lubiącego rzucać obleśnymi tekstami. Z kolei mąż Moniki przejawia dziwny fetysz, który niebyt jej się podoba... Na szczęście główna bohaterka posiada trzy wspaniałe przyjaciółki, z którymi zawsze jest zabawnie. Jak potoczy się życie Moniki? Jakie sekrety, które mają duże znaczenie w jej życiu (o niektórych nie wiedzą nawet jej najbliższe przyjaciółki) skrywa Monika?

"Intymne życie Moniki P." Dawid Przybysz
W książce narracja prowadzona jest w pierwszej osobie. Styl pisania autora bardzo przypadł mi do gustu, bo książkę tę czytało mi się szybko, potrafiła mnie wciągnąć i nie zawierała długich, nużących opisów. Została w niej opisane krótka historia życia pewnej Moniki, która jako narrator opisuje swoje przemyślenia oraz intymne chwile. Głównej bohaterki nie da się nie lubić, bo potrafi ona zaciekawić historią swojego życia. W jej opowieści podobało mi to, że często zwracała się do czytelnika w drugiej osobie. Sięgając po tę książkę, nastawiałam na lekką przyjemną lekturę, przy której się zrelaksuję i taka właśnie była jej pierwsza połowa. Występowały w niej zabawne dialogi i komiczne sytuacje, przy których można było się pośmiać. Nie zabrakło też pikantnych scenek i ciętego języka. Nagle, kiedy dobrnęłam do drugiej połowy, bardzo się zaskoczyłam... Okazało się, że historia w niej opisana porusza również ciężkie i smutne tematy, przy których można się wzruszyć, a czasami nawet pośmiać przez łzy. Tak więc podczas czytania towarzyszyły mi przeróżne emocje. Tak jak napisałam na początku, książka ta bardzo mnie wciągnęła, przeczytałam ją w jeden dzień i nie mogłam pójść spać, póki jej nie skończę.

"Intymne życie Moniki P." Dawid Przybysz
"Intymne życie Moniki P." jest bardzo wciągającą książką, która dostarcza wielu różnych emocji. Potrafi ona rozbawić oraz wzruszyć. Ma w sobie coś z komedii, romansu erotycznego oraz dramatu. Tak, więc jeśli lubicie książki, które szybko się czyta i które też zawierają dużo zabawnych, pikantnych, a także wzruszających wątków to ta książka będzie dla Was w sam raz!



28 komentarzy:

  1. Bardziej jestem ciekawa tej dramatycznej strony książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla relaksu i odprężenia lubię sięgać po takie pozycje od czasu do czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię odczuwać takie różne emocje przy lekturze tego typu książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie myślę, że Ci się spodoba ta książka 😊

      Usuń
  4. Uwielbiam książki, które wywołują różne często skrajne emocje. Poczułam się zaciekawiana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, w takim razie ta książka będzie dla Ciebie w sam raz 😊

      Usuń
  5. Gracias por la reseña. Lo tendré en cuenta. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you, Martyna! You read excellent books!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że dam szansę tej książce. Intryguje mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem pewna, czy interesuje mnie intymne życie Moniki P. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do końca do tej książki nie jestem przekonana, ale fajnie, że uważam, że jest wciągająca i szybko się ją czyta.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, że Tobie się podobała, ja na razie ją sobie daruję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami mam ochotę na takie lekkie klimaty, więc chętnie poznam w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To nie mój typ książki, ale warto orientować się w lżejszych lekturach ;)

    OdpowiedzUsuń

„Osada” Anna Olszewska

Lubicie, kiedy akcja powieści rozgrywa się w górach? Ja uwielbiam, więc kiedy tylko nadarzyła się okazja, aby przeczytać kryminał, którego a...