"Nienarodzona" Ewa Przydryga

Lubicie thrillery, w których jeden z głównych bohaterów znika bez śladu? Ja uwielbiam zagłębiać się w takie historie, gdzie głównym problemem są zaginięcia, dlatego właśnie sięgnęłam po książkę "Nienarodzona" Ewy Przydrygi. Jeśli również lubicie takie klimaty, to zapraszam na recenzję!


"Nienarodzona" Ewa Przydryga
Laura Wagner, która jest w zaawansowanej ciąży, znika bez śladu. Ostatni trop prowadzi do zakola Warty, gdzie kobieta wypożyczyła kajak, który znaleziono wywrócony do góry dnem... Wszystko wskazuje na to, że popełniła ona samobójstwo. Z każdym kolejnym dniem, nadal nie ma żadnych nowych wieści na temat jej zaginięcia, ale za to wychodzą na jaw sekrety z jej życia, które dotyczą jej ciąży i nie tylko. Trzy tygodnie przed zaginięciem, Laura zgłosiła włamanie do swojego domu, a na terenie jej położonego na odludziu domu, dochodziło również do innych incydentów. Nękające ją koszmary prowadzą do paranoi i szaleństwa. Policja lekceważy zgłoszenie, które może dużo wnieść do śledztwa i odmienić jego bieg. Z kolei wyniki badań na ustalenie ojcostwa nienarodzonego dziecka prowadzą do prawdziwego obłędu... Dlaczego Laura zaginęła bez śladu? Co z tym wszystkim ma wspólnego jej nienarodzone dziecko?

"Nienarodzona" Ewa Przydryga
W książce występuje narracja pierwszoosobowa. Rozdziały nie są ani za krótkie, ani za długie, są one napisane przemiennie z perspektywy dwóch osób, czyli zaginionej Laury i jej przybranej siostry Niny. Książka zaczyna się prologiem, w którym opisane jest nieszczęśliwe zdarzenie mające miejsce szesnaście lat wcześniej. Ma ono duży wpływ na teraźniejszość, dlatego też występują przeskoki w czasie. Czasami cofamy się do przeszłości, czasami czytamy o teraźniejszych zdarzeniach. Jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością tej autorki i muszę powiedzieć, że było ono bardzo udane. Jej styl pisania bardzo przypadł mi do gustu, książkę czytało mi się szybko i z wielkim zainteresowaniem. Było trochę drastycznych scenek, do których przyczyniła się głównie ludzka zawiść. Nie zabrakło też miłości, która zdolna jest do wszystkiego, aby tylko ratować życie najbliższych osób. Bardzo wciągnęło mnie śledztwo, które toczyło się wokół zaginięcia Laury, a wychodzące na jaw fakty z jej przeszłości bardzo mnie szokowały i sprawiały, że z wielkim zainteresowaniem czytałam kolejne strony.

"Nienarodzona" Ewa Przydryga
"Nienarodzona" jest bardzo dobrym thrillerem, w którym dużo tajemniczości. Książka ta bardzo zaskakuje, szczególnie na końcu, kiedy to już wszystko wychodzi na jaw. Bardzo polecam Wam ten thriller, jeśli lubicie tajemnicze historie, które związane są z trudnym do rozwiązania śledztwem.

30 komentarzy:

  1. Dawno nie czytałam żadnego thrillera. Narobiłaś mi mega smaka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten thriller jest świetny, bardzo polecam 😊

      Usuń
  2. Bardzo lubię thrillery Ewy Przydrygi. Tę książkę mam dopiero w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę poznać inne książki tej autorki 😊

      Usuń
  3. Gracias por la reseña, te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się ta książka podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. It's an interesting book. I'd like to read it. Maciek, hello! How are you, my honey?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This book is great 😊 Maciek say you hello 😊

      Usuń
  6. Na długie jesienne wieczory jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę miała na uwadze tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Intrygujące. Myślę, że zainteresowałaby mnie ta propozycja wydawnicza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo zainteresowała, więc bardzo polecam 😊

      Usuń
  9. Nie czytałam jeszcze nic od tej autorki, ale będę musiała sięgnąć po tę konkretną książkę, skoro to udany thriller, a ja jestem fanką gatunku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest ten thriller, na pewno się na nim nie zawiedziesz 😊

      Usuń
  10. Uwielbiam thrillery a po opisie i Twojej recenzji z przyjemnoscia się na te pozycję skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, myślę, że Ci się spodoba 😊

      Usuń
  11. Sam motyw zaginięcia oklepany, ale najważniejsze jest poprowadzenie fabuły i rozwiązanie zagadki. Myślę, że mogłabym dać tej książce szansę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dać jej szansę, fabuła z pewnością Cię zainteresuje 😊

      Usuń
  12. ..witam Cię serdecznie ♥️
    ..nie znałam tej książki ..zainteresowałaś mnie 'Nienarodzoną' Ewa
    i dzięki Twojej świetnej recenzji chętnie ją przeczytam ;)
    ..urocze zdjęcia :)

    - pozdrawiam ciepło i życzę uroczych chwil ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, bardzo polecam tę książkę, jest świetna 😊 dziękuję i również pozdrawiam 😊

      Usuń
  13. Czytałam już jedną książkę tej autorki jednak nie polubiłyśmy się i nie mam w planach wracać do jej twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mój gatunek ale czasem po niego sięgam:)

    OdpowiedzUsuń

„Osada” Anna Olszewska

Lubicie, kiedy akcja powieści rozgrywa się w górach? Ja uwielbiam, więc kiedy tylko nadarzyła się okazja, aby przeczytać kryminał, którego a...