"Czy już zasnęłaś" Kathleen Barber

Czy już zasnęliście? Jeśli nie to mam dla Was recenzję książki, której tytułem jest intrygujące pytanie: "Czy już zasnęłaś" Kathleen Barbet. Mam nadzieję, że Wasz koszmar, tak jak napisała autorka na okładce, nie zacznie się, kiedy się obudzicie. Wszystkich tych, którzy lubią się bać i nie tylko, zapraszam na recenzję!


"Czy już zasnęłaś" Kathleen Barber
Josie, która nie miała kolorowej przeszłości, wreszcie zaczęła układać sobie życie w Nowym Jorku u boku idealnego mężczyzny. Niestety po dziesięciu latach mroczna przeszłość dotycząca jej życia rodzinnego daje o sobie znać... Dziesięć lat temu, nie tylko ktoś zamordował jej ojca w rodzinnym domu, ale i matka porzuciła ją i jej siostrę, wstępując do tajemniczej sekty. Do tego wszystkiego siostra bliźniaczka ją zdradziła i w związku z tym nie mają ze sobą kontaktu. Jej życie osobiste staje się głównym tematem najpopularniejszego internetowego podcastu prowadzonego przez reporterkę Poppy Parnell. Prowadząc ten program próbuje się ona dowiedzieć prawdy na temat zabójstwa ojca Josie. Czy jej się to uda? Jakie inne rodzinne tajemnice wyjdą na jaw?

"Czy już zasnęłaś" Kathleen Barber
W książce występuje narracja pierwszoosobowa. Narratorem jest Josie. Rozdziały są długie, każdy z nich kończy się opisanym internetowym podcastem prowadzonym przez reporterkę Poppy Parnell. Na początku trudno mi się było wkręcić w tę książkę i trochę ciężko mi się ją czytało, ale z czasem książka ta zaczęła mnie pochłaniać coraz bardziej, czasami trudno mi się było od niej oderwać. Opisuje ona ciężkie relacje rodzinne oraz problemy psychiczne osób, które dotknęła tragedia rodzinna. Jedni załamują się kompletnie, tak jak matka Josie, która wystąpiła do sekty, a drudzy próbują normalnie żyć i nie myśleć o ciężkich wydarzeniach z przeszłości. W książce opisana jest również praca reporterki Poppy Parnell, która za wszelką cenę próbuje odkryć prawdę na temat zabójstwa ojca Josie, co nie każdemu się to podoba...

"Czy już zasnęłaś" Kathleen Barber
"Czy już zasnęłaś" jest książką, która robi duże wrażenie. Wiele jest w niej wiele o relacjach rodzinnych, osób, które dotknęła tragedia, co w dużym stopniu wpłynęło na ich przyszłość. Myślę, że książka ta przypadnie do gustu każdemu, kto lubi kryminały i thrillery z elementami sensacji.




44 komentarze:

  1. Brzmi bardzo ciekawie! Zwłaszcza że ma być serial i chyba będzie on idealny na jesienne wieczory. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie seriale świetnie się sprawdzają w jesienne wieczory 😊

      Usuń
  2. Często książki na początku nas nie potrafią wciągnąć, a potem nagle nie potrafimy się oderwać:) Fabuła brzmi ciekawie, lubię kryminały i thrillery:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czytając większość książek tak mam 😀

      Usuń
  3. Okładka w ogóle nie wskazuje na to, że to książka takiego kalibru. Czuję się mocno zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka bardziej przypomina obyczajówkę:) Bardzo polecam tę książkę ;)

      Usuń
  4. Gracias por la reseña lo tendré en cuenta. Te mando unb eso

    OdpowiedzUsuń
  5. I like this book, Martyna! I love Maciek. Last week I adopted one more cat. Her name is Lucy. You can read my cats' blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also love Maciek ;) That's great! I need to visit your blog as soon as possible;)

      Usuń
  6. Czytałam gdzieś, że to lektura obowiązkowa dla czytelniczek "Wielkich kłamstewek" i "Ostrych przedmiotów". Mi się podobały i książki, i seriale, więc może po tę pozycję też sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to gdzieś przeczytałam :D ja tamtych książek nie czytałam, ale mogę powiedzieć o tej, że jest świetna i warto ją przeczytać ;)

      Usuń
  7. Skoro ta książka wywarła na Tobie tak duże wrażenie, to i ja muszę koniecznie ją poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, być może w Twoim przypadku będzie tak samo :)

      Usuń
  8. Nie słyszałam o tej książce, ale jako fanka kryminałów i thrillerów będę ją mieć na uwadze, skoro to solidna lektura. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz ten gatunek literacki, to na pewno Ci się spodoba ;)

      Usuń
    2. Teraz trzeba tylko znaleźć czas, by wyrobić się z przeczytaniem wszystkich interesujących mnie powieści. :D

      Usuń
    3. najgorszy jest ten czas, którego ciągle mało, a chciałoby się przeczytać tak dużo fajnych książek ;D

      Usuń
  9. Lubię ten gatunek książek i chcę poznać tę historię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, myślę że przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  10. Lubię takie klimaty, jeśli Tobie się podobała, to chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No zachęciłaś mnie, mam nadzieję, że znajdę na nią czas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi ciekawie. Będę miała ten tytuł na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawie się zapowiada, może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią przeczytam tę książkę, bo widzę, że mogłaby mi się spodobać. Kociak słodki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, myślę że miło spędzisz z nią czas 😊 aż przesłodki 😀

      Usuń
  15. Z rodziną najlepiej na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą książkę na półce do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak napisałaś recenzję, że myślę iż to mój gust. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz koniecznie przeczytać tę książkę;)

      Usuń
  18. OO,, propozycja w moim typie, chętnie przeczytam :) Kotek jaki słodki :D

    OdpowiedzUsuń

„Dama w kapeluszu” Anna Stryjewska

Dzisiaj mam dla Was recenzję książki, po którą postanowiłam sięgnąć z dwóch powodów. Pierwszy z nich jest taki, że uwielbiam czytać przedwoj...