„Nie mylić z miłością” Katarzyna Nosowska

Dzisiaj mam dla Was recenzję książki, należącej do gatunku, który nie pojawia się u mnie zbyt często. Jest nią „Nie mylić z miłością” Katarzyny Nosowskiej. Artystka dzieli się w niej najbardziej osobistymi i intymnymi tekstami. Jeśli jesteście ciekawi więcej na temat tej książki, zapraszam na recenzję!


„Nie mylić z miłością” Katarzyna Nosowska
Autorka, której nazwisko zapewne każdy z Was kojarzy, wysyła do nas w tej książce najważniejsze przesłanie. Opisuje różne sytuacje życiowe i przy tym odsłania swoje osobiste historie, docierając do sedna, czyli do miłości. Z książki tej wynika, że łatwo pomylić miłość z fałszywymi tworami, które może podsyłać nam nasza potrzeba drugiego człowieka. Dlatego ważne jest to, aby akceptować siebie po to, żeby bezpiecznie oddać się miłości.

„Nie mylić z miłością” Katarzyna Nosowska
Jest to pierwsza przeczytana przeze mnie książka Katarzyny Nosowskiej. Trafiła ona przypadkiem w moje ręce i bardzo się z tego cieszę, bo miło spędziłam z nią czas. Dzieli się ona na krótkie rozdziały, które czyta się szybko. Mimo że są napisane w humorystyczny sposób, mają swoje mądre przesłanie związane z miłością. Autorka pisze w nich o wielu istotnych rzeczach, między innymi o szczęściu, radości, byciu kompletnym, o motylach w brzuchu, dystansie i wielu innych ważnych aspektach życiowych opisanych na przykładzie własnych doświadczeń, które mogą każdego zainteresować.

„Nie mylić z miłością” Katarzyna Nosowska
„Nie mylić z miłością” jest świetną książką, przy której można się zrelaksować, odpocząć i przy okazji wyciągnąć wiele mądrych lekcji życiowych. Cieszę się, że podczas jej czytania mogłam również bardziej poznać Katarzynę Nosowską, której piosenki są mi znane, jednak jej życiem osobistym nigdy zbytnio się nie interesowałam. Tak więc, jeśli lubicie książki w formie esejów lub przemyśleń opisujące bardzo istotne tematy, to „Nie mylić z miłością” może Was zainteresować. Na koniec muszę jeszcze wspomnieć o pięknym wydaniu ten książki, ilustracjach i kolorowych stronach, które jeszcze bardziej umilają czytanie.

9 komentarzy:

  1. Nie planowałam czytać tej książki, ale przekonałaś mnie, że warto dać jej szansę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją w planach i jakoś o niej zapomniałam. Dobrze, że mi przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że Katarzyna Nosowska napisała książkę. Szczerze mówiąc to chociaż nam ją, to nigdy nie słuchałam jej piosenek. O jej życiu prywatnym też niewiele wiem po za tym, że ma dorosłego już syna.
    Martyna pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Ci super nowego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. O, kojarzę nazwisko. Fabuła wydaje się ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Martyna, thank you for the interesting review!

    OdpowiedzUsuń
  6. It looks wonderful. Unfortunately, it might take a life time for some to believe this. Great book!

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the cover! Thank you so much for the wonderful review!

    OdpowiedzUsuń

„Nie mylić z miłością” Katarzyna Nosowska

Dzisiaj mam dla Was recenzję książki, należącej do gatunku, który nie pojawia się u mnie zbyt często. Jest nią „Nie mylić z miłością” Katarz...