„Twoje lepsze życie z Katarzyną Miller. Krok po kroku” Katarzyna Miller

Korzystacie z codzienników, które mają na celu poprawę jakości Waszego życia. Ja do tej pory nie korzystałam, aż w moje ręce trafił przewodnik „Twoje lepsze życie z Katarzyną Miller Krok po kroku” Katarzyny Miller. Jego piękne wydanie i zawarte w nim rady tej znanej i lubianej psychoterapeutki, skłoniły mnie do tego, aby z tym przewodnikiem spróbować zmienić moje życie na lepsze. Przyjrzyjmy się mu bliżej!



„Twoje lepsze życie z Katarzyną Miller. Krok po kroku” Katarzyna Miller
„Twoje lepsze życie z Katarzyną Miller. Krok po kroku” jest przewodnikiem, dzięki któremu można odkryć to, że życie może być lepsze. Zawiera on inspirujące ćwiczenia oraz wiedzę, dzięki której można nie tylko zrozumieć siebie, ale odkryć, czego się pragnie. Dzięki tej książce każdy może odkryć to, czego chce i na co sobie pozwala lub zabrania, mimo że również tego chce. Oprócz tego, za sprawą tej książki, można poszukać swojej wewnętrznej intuicji, nauczyć się uważności, a nawet rozprawić się z wieloma dręczącymi dylematami. To nie wszystko, bo po przeczytaniu tej książki można spojrzeć na ważne dla nas sprawy z innej perspektywy i zmienić swoje myślenie. Tak więc książka ta może każdemu dodać otuchy i wskazać dobrą drogę. Może również podpowiedzieć to, co jest naprawdę ważne, a co mniej. Tak więc dzięki temu przewodnikowi można zmienić swoje życie na lepsze krok po kroku.

„Twoje lepsze życie z Katarzyną Miller. Krok po kroku” Katarzyna Miller
Patrząc na tę książkę, muszę powiedzieć, że jest ona pięknie wydana, ma ona twardą oprawę, a środku znajdują się ładne ilustracje. Przeczytałam już kilka poradników pani Katarzyny Miller, które były bardzo mądre i jej rady zawsze do mnie trafiały, dlatego też postanowiłam sięgnąć po ten przewodnik. W nim także znajdują się mądre rady oraz wskazówki życiowe. Książka ta jest codziennikiem przygotowanym na 90 dni. Zawiera dwanaście kroków, które mogą pomóc odkryć lepsze życie. Kroki te opisują: dorosłość, autentyczność, asertywność, uważność, miłość, bliskość, życzliwość, radość, spokój ducha, czułość, wdzięczność i nicnierobienie. Wszystkie te kroki są świetnie opisane w przejrzysty i zrozumiały sposób. Do każdego z nich przygotowane są fajne ćwiczenia, dzięki którym można lepiej przyswoić sobie każde opisane zagadnienie. Oprócz tego, w tym przewodniku można zapisywać swoje myśli, cele oraz refleksje. Myślę, że systematyczne wykonywanie ćwiczeń i stosowanie się do zawartych w nim rad autorki może poprawić jakość życia każdego człowieka.

„Twoje lepsze życie z Katarzyną Miller. Krok po kroku” Katarzyna Miller

„Twoje lepsze życie z Katarzyną Miller. Krok po kroku” Katarzyna Miller
„Twoje lepsze życie z Katarzyną Miller. Krok po kroku” jest według mnie świetnym i bardzo mądrym przewodnikiem, który może sprawić, że życie każdego człowieka będzie lepsze. Polecam je osobom, które chciałyby zmienić swoje życie, jednak jest u nich problem z systematycznym procowaniem nad sobą. Ta książka, napisana jest w taki sposób, że aż chce się do niej zaglądać codziennie!

„Twoje lepsze życie z Katarzyną Miller. Krok po kroku” Katarzyna Miller

22 komentarze:

  1. Hello, Martyna! I think it's a perfect book.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rzadko sięgam po poradniki, ale cieszę, się że u Ciebie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gracias por la reseña. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie korzystałam z takich książek, może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki Katarzyny Miller na pewno warto przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. That sounds very interesting.
    Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Martynko!!!
    Przyznam Ci się, że nigdy nie sięgałam po tego typu poradniki.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Ci dobrego weekendu!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oho, to może być coś dla mnie. CIekawy pomysł na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy, polecam do niej zajrzeć, nie pożałujesz 😊

      Usuń
  9. Truly inspiring. Love the cover! Thanks so much 🌈

    OdpowiedzUsuń
  10. I really want to look for this book! Thank you so much for your wonderful review! Happy weekend! 💕🍂🪷🍂💕❤️

    OdpowiedzUsuń

„Dusze niczyje” Paweł J. Sochacki

Jaka książka ostatnio Wami mocno wstrząsnęła i dostarczyła niezapomnianych wrażeń? Jak dla mnie, najbardziej wstrząsające są te oparte na fa...