"Śmierć z zerem na koncie" Bill Perkins

Jesteście rozrzutni? Czy może należycie do osób, które obsesyjnie oszczędzają swoje pieniądze? Mnie zawsze było bliżej do tych drugich, dlatego cieszę się, że książka "Śmierć z zerem na koncie", której autorem jest Bill Perkins, trafiła w moje ręce, bo zmieniła ona trochę moje myślenie na temat oszczędzania pieniędzy. Jeśli jesteście ciekawi więcej na jej temat, to zapraszam na recenzję! 


"Śmierć z zerem na koncie" Bill Perkins
"Śmierć z zerem na koncie" należy do poradników dotyczących finansów, mówiącym o tym kiedy oraz jak mądrze wydawać swoje pieniądze, żeby jednocześnie cieszyć się życiem i nie marnować swojego czasu. Każdy z wiekiem ma inne potrzeby oraz inne rzeczy, które sprawiają radość, dlatego też książka ta mówi o tym, żeby nie czekać z niektórymi doświadczeniami do później starości na ich realizację, kiedy już zdrowie na to nie pozwala. Trzeba korzystać z życia, póki jest się młodym i zbierać jak najwięcej doświadczeń. Tak więc, z tej książki można dowiedzieć się wiele bardzo ciekawych oraz przydatnych rzeczy między innymi tego, ile pieniędzy należy mądrze oszczędzać i odłożyć na przyszłość, jak mądrze wydawać pieniądze, aby cieszyć się bogatszym życiem, a także efektywnie i kreatywnie spędzać wolny czas. Tak jak pisze autor w tej książce, ta wiedza jest niezbędna, jeśli chcemy, aby po śmierci nie zmarnowały się ciężko zarobione przez nas pieniądze za życia. 

"Śmierć z zerem na koncie" Bill Perkins
Książka ta nie jest za długa, ani za krótka, liczy prawie 260 stron. Znajduje się w niej dziewięć istotnych rozdziałów, w każdym z nich zawarte są podrozdziały. Niektóre ważne zdania, które warto sobie przyswoić, są napisane większą pogrubioną czcionką. W każdym rozdziale znajdują się również różne wykresy, dzięki którym można lepiej zrozumieć omawiane zagadnienie dotyczące wydawania pieniędzy. Pod koniec każdego rodzaju są krótkie podsumowania napisane w formie bardzo przydatnych rad. 

"Śmierć z zerem na koncie" Bill Perkins
Tak więc myślę, że książka "Śmierć z zerem na koncie" została napisana w bardzo czytelny i przejrzysty sposób. Styl pisania autora potrafi zaciekawić i zmienić myślenie dotyczące nadmiernego oszczędzania pieniędzy. Jego przemyślenia i opisane przykłady pozwalają lepiej zrozumieć to, dlaczego lepiej jest teraz wydawać pieniądze, a nie później. Książka ta zmieniła również moje myślenie na ten temat, dlatego w mojej głowie już powoli zaczęły pojawiać się pomysły na to, jak mądrze spożytkować moje zaoszczędzone pieniądze.

24 komentarze:

  1. Thank you, dear Martyna! I think Maciek likes your reading him books.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że książka przedstawia ciekawy punkt widzenia na temat oszczędzania. Chciałabym go poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten punkt widzenia mógłby Cię zaciekawić 😊

      Usuń
  3. Tym razem nie jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oszczędzanie to ważny temat. Warto poszerzyć swoją wiedzę na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracias por la reseña. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami ciężko znaleźć właściwy balans między rozrzutnością, a obsesyjnym oszczędzaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, dlatego właśnie warto przeczytać tę książkę 😊

      Usuń
  8. nie przepadam za poradnikami, ale ten wydaje mi się interesujący:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to jeden z lepszych poradników jakie przeczytałam 😊

      Usuń
  9. Brzmi ciekawie i przydatnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio ta książka przewinęła mi się w internetach i zastanawiałam się czy po nią sięgnę. Po przeczytaniu Twojej notki myślę, że mogłabym jej dać szansę, bo może mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba jeszcze mieć co oszczędzać albo wydawać :P. Niby książka dla mnie, bo obsesyjnie oszczędzam, ale z drugiej strony jestem bezrobotna, więc może to dobrze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszczędzanie to bardzo szeroki temat, ale mimo to bardzo polecam tę książkę, bo może ona zmienić myślenie na temat wydawania pieniędzy 😊

      Usuń
  12. Tym razem nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

„Szepty przeszłości” Sandra Nikoniuk

Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam czytać historie, w których przeszłość po latach daje o sobie znać! Dlatego też dzisiaj mam dla Was recenz...