"Shadow" Klaudia Leszczyńska

Lubicie czytać  romanse, które nie należą do sielankowych? Ja lubię, chociaż rzadko po nie sięgam, ale na szczęście niedawno miałam okazję przeczytać taki właśnie romans, jakim jest "Shadow" Klaudii Leszczyńskiej. Tak więc zapraszam na recenzję!


 "Shadow" Klaudia Leszczyńska
"Shadow", czyli Dave Johnson jest sławną gwiazdą rockową. Niczego mu nie brakuje, ma pieniądze i kobiety. Niestety oprócz tego w jego życiu obecne są też używki i alkohol, dzięki którym Dave tłumi swoje uczucie osamotnienia. Pewnego dnia w jego życiu pojawia się Melisa, czyli skromna dziewczyna o traumatycznej przeszłości. Budzi ona w nim uczucia, które wcześniej nie były mu znane. Czy mimo wszystko Dave i Melisa odnajdą w końcu szczęście u swojego boku? Czy może do końca życia będą skazani na ból i osamotnienie?

 "Shadow" Klaudia Leszczyńska
W książce narracja prowadzona jest w pierwszej osobie. Narratorem jest Dave, czyli tytułowy "Shadow". Z początku nie wzbudzał on swoim zachowaniem mojej sympatii. Jednak z czasem, jego ciężki charakter i uzależnienie od narkotyków, zostały usprawiedliwione jego osamotnieniem i nieszczęśliwą przeszłością. W tej książce został dokładnie opisany przykład tego, że pieniądze to nie wszystko. Dave do momentu poznania Melisy, mimo swojego wielkiego majątku nie był szczęśliwy, przez co uzależnił się od narkotyków. Z tej książki dużo można się dowiedzieć o szkodliwym działaniu różnych używek. Zostały opisane nieprzyjemne sytuacje i zachowania, do jakich może dojść pod wpływem narkotyków, a także po przedawnieniu ich. Tak więc myślę, że ta lektura może być przestrogą dla niektórych osób. Jak przystało na romans, nie zabrakło też wątku miłosnego i pikantnych scenek. Pod koniec książki za sprawą niektórych zdarzeń można się mocno wzruszyć, tak jak to było w moim przypadku. 

 "Shadow" Klaudia Leszczyńska
Ogólnie jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki tej książki i muszę powiedzieć, że jest ono bardzo udane, bo książkę tę czyta się błyskawicznie, można ją pochłonąć nawet w jeden dzień. Powieść ta mimo swojej niewielkiej objętości posiada nie tylko bogatą treść, ale i ciekawe i oryginalne wydanie, bo pierwsze strony nowych rozdziałów zapisane są na czarnych kartach. Pierwszy raz, czytając książkę, spotkałam się z takim kolorem stron.

 "Shadow" Klaudia Leszczyńska
"Shadow" jest romansem, który posiada nie tylko wątek pięknej miłości, ale i wiele ważnych informacji na temat uzależnień, czy sławy, która nie wszystkim wychodzi na dobre. Bardzo miło spędziłam czas z tą książką i ciężko mi się było od niej oderwać, powiem szczerze, że zanim sięgnęłam po nią, nie wiedziałam, że pochłonie mnie ona aż tak. Tak więc, jeśli macie ochotę na bardzo wartościowy romans, który szybko się czyta, to bardzo polecam Wam "Shadow".

20 komentarzy:

  1. Mogłaby mi się spodobać ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie dla mnie, ale Kocidełko zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam i muszę powiedzieć, że książka bardzo mocno mnie wciągnęła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gracias por la reseña Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  5. W romansach często przeszkadza mi zbytnia sielankowość, lubie kiedy poruszane są trudniejsze tematy. Ta książka może mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz po nią sięgnąć 😊

      Usuń
  6. Na letni wieczór czy dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W książkach lubię skomplikowane relacje międzyludzkie.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem fanką tego typu książek choć twoje pozytywna recenzja mnie trochę ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, że mogłabym się skusić:)

    OdpowiedzUsuń

„Szepty przeszłości” Sandra Nikoniuk

Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam czytać historie, w których przeszłość po latach daje o sobie znać! Dlatego też dzisiaj mam dla Was recenz...