"Oszukać miliardera" Georgia Le Carre

Trzeba mieć w sobie dużo odwagi, aby oszukać bardzo przystojnego miliardera i wdać się w nim w romans. Takie historie zdarzają się tylko w filmach lub książkach, przy których można się zrelaksować i dobrze bawić. Pomyślałam, że taką właśnie rozrywkę zapewni mi romans erotyczny "Oszukać miliardera" Georgia Le Carre. Czy miło spędziłam z tą książką czas? Zapraszam na recenzję!


"Oszukać miliardera" Georgia Le Carre
Raine jest młodą dziewczyną, która wiedzie skromne życie. Mieszka ona z mamą i chorą młodszą siostrą. Ogólnie nie ma ona lekkiego życia... Za każdym razem czuje rozgoryczenie, kiedy czyta o miliarderach, bankierach i innych grubych rybach, ponieważ pracuje ona na dwa etaty i nadal nie może uzbierać wystarczająco dużej kwoty na operację ratującą życie jej siostrze. Pewnego razu Raine otrzymuje propozycję szybkiego zarobku dużej kwoty pieniężnej. Dziewczyna od razu godzi się na nią, bo jedyne co musi zrobić to zdobyć pewien przedmiot od Konstantina Tsarnowa, czyli znanego rosyjskiego miliardera. Czy jej się to uda? Jedno jest pewne, kiedy Raine poznaje Konstantina, nic już nie jest takie jak przedtem... Młoda dziewczyna wkracza do świata, w którym pieniądze nie grają żadnej roli i który bywa też czasem niebezpieczny. Czy dzięki temu poświęceniu uda się Raine uratować swoją młodszą siostrę? Jakie przeszkody napotka ona na swojej drodze w dążeniu do swojego celu?

"Oszukać miliardera" Georgia Le Carre
W książce narracja prowadzona jest w pierwszej osobie. Większość rozdziałów napisana jest z punktu widzenia Raine, ale bywają też takie, w których to Konstantin jest narratorem. Rozdziały są krótkie, więc książkę tę szybko się czyta. Można ją skończyć nawet w jeden dzień. Autorka ma bardzo przyjemny styl pisania, a akcja szybko się toczy, tak więc nie ma czasu na nudę. Książka ta opowiada historię bardzo pięknej romantycznej miłości, która jest wręcz nieprawdopodobna. Rzadko się zdarza, aby przystojny miliarder zakochał się w zwykłej dziewczynie pochodzącej z biednej rodziny. Podczas czytania przewija się też wiele erotycznych scen. Bywają również niebezpieczeństwa związane z nową technologią. Są też wzruszające momenty, które opowiadają o chorobie bliskiej osoby i poświęceniach z nią związanych. Tak więc, jak przystało na romans erotyczny, nie tylko można poczytać o gorących scenkach, ale i o wielu innych wątkach, które potrafią zaciekawić, ale i sprawić, że podczas czytania można bardzo miło spędzić czas.

"Oszukać miliardera" Georgia Le Carre
"Oszukać miliardera" jest przyjemnym i lekkim romansem, w którym jest pełno erotycznych scen. Nie można się nudzić podczas czytania, bo nie jest on monotematyczny jak niektóre romanse tego typu. Wiele jest w nim rodzinnej miłości i poświęceń z nią związanych oraz tej romantycznej miłości, która w życiu może zdarzyć się tylko raz. Tak więc, jeśli lubicie piękne i wzruszające historie wzbogacone o pikantne scenki i niebezpieczne sytuacje to z pewnością spodoba Wam się ta książka!

30 komentarzy:

  1. Może być to odskocznia od bardziej wymagających książek, po które zazwyczaj sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czasu do czasu lubię poczytać takie romanse.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem książka nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie, dam szansę tej książce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie nie planuję czytać tej książki, ale może kiedyś zmienię zdanie. Co prawda w ramach odprężenia mogłaby się u mnie sprawdzić, lecz ostatnio znowu bardzo mi się wydłużyła lista tytułów, które chcę przeczytać w pierwszej kolejności. Czasu na to wszystko brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Dla odprężenia takie książki są w sam raz 😊 Też mi brak czasu i rośnie mi stos książek do przeczytania 😕

      Usuń
  6. nie przepadam za takimi książkami, chociaż czasami dla relaksu można się skusić

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czytać dobre romanse, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem spasuję, nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko sięgam po romanse, ale od czasu do czasu wpada mi jakiś w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro piękna historia to warto ją poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się dobrą książką na odskocznie, ale nie jestem nią zainteresowana.


    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  12. Przystojny, bogaty i na pewno boski w łóżku, ach te kobiety lubią pisać o ideałach, a potem biedna czytelniczki szukają takich w życiu :P. Tytuł skojarzył mi się z" Jak poślubić wampira milionera". Jeszcze bardziej oklepany motyw, bo wampir, ale książka zabawna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukają i później takich nie znajdują 😀 Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale skoro jest zabawna, to chciałabym ją przeczytać 😊

      Usuń
  13. Nie mój gatunek ale czasem lubię coś lżejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pass, z pewnością nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń

„Oddech. Oddychaj świadomie, żyj pełniej” Grzegorz Pawłowski

Czy stosujecie jakiekolwiek techniki oddychania w takich celach jak rozluźnienie, odprężenie, czy rozjaśnienie umysłu? Ja, po przeczytaniu p...